آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

امیدواری سیتی: پپ همین روزها تمدید می‌کند

مجله فوتبالی: مدیران منچسترسیتی امیدوار هستند که پپ گواردیولا به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

امیدواری سیتی: پپ همین روزها تمدید می‌کند

 منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا رشدی باورنکردنی و خیره کننده داشت و موفق شد قهرمانی‌های متعدد و متوالی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جشن بگیرد و به رویای دیرینه‌اش برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم رنگ واقعیت ببخشد.

قرارداد مربی اسپانیایی با باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او آغاز شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است و این باعث نگرانی بعضی از مدیران این باشگاه و همچنین هواداران سیتی شده که به هیچ وجه دوست ندارند او را از دست بدهند.

با وجود شایعات بسیاری که در طول چند هفته گذشته درباره جانشین احتمالی این مربی در سیتی به گوش رسیده، حالا اتلتیک خبر داده است که گواردیولا قصد دارد قراردادش را حداقل برای یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کند تا دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس را به ۱۰ سال برساند و یک دهه کامل روی نیمکت سیتی نشسته باشد.

گفته می‌شود که گواردیولا از وضعیتش در سیتی راضی است و قصد دارد قراردادی یک ساله را به زودی با این باشگاه به امضا برساند و به احتمال بسیار زیاد در تابستان سال ۲۰۲۶ از این تیم جدا خواهد شد تا بتواند گزینه‌های دیگرش را بررسی کند. پیش از این گفته شده بود که او علاقه زیادی دارد که هدایت یک تیم ملی را بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید