اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

پست پرترافیک تیم ملی با کمترین چالش

مجله فوتبالی: انتخاب دروازه‌بان شماره یک در تیم ملی در شرایط فعلی چالش چندان سختی نیست. حدس زدن نام گلر شماره یک تیم ملی برای دیدارهای پیش رو مقابل قرقیزستان و امارات کار سختی نیست. بعید است قلعه‌نویی و کادرش انتخابی جز بیرانوند داشته باشند، آن هم در شرایطی که این دروازه‌بان در سه بازی فصل جدید دو کلین‌شیت داشته و در روزی که تنها گل خورده فصلش را تجربه کرده، مقابل تیم سابقش به میدان رفته است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

پست پرترافیک تیم ملی با کمترین چالش

در عین حال شرایط رقبای او در تیم ملی متفاوت است. سیدحسین حسینی بر خلاف فصل پیش هنوز موفق به کلین‌شیت نشده و با 4 گل خورده در سه بازی، هنوز در فرم خوب سال گذشته نیست.

در مورد پیام نیازمند هم پس از شروع سخت مقابل شباب الاهلی اوضاع آنچنان بر وفق مراد نبوده اگرچه او در بازی آخر مقابل شمس آذر با یکی دو مهار خوب خودی نشان داد.

آرشا شکوری هم که دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند فعلا برای تجربه‌اندوزی در تیم ملی حضور دارد و قراری بر بازی دادن به او نیست.

بیرانوند پس از فصل پرتنش نقل و انتقالات با بازیکنانی که سال‌ها کنارشان بازی کرده، شانس اول بازی کردن در دو بازی پیش رو است و البته بعید است کسی اعتراض خاصی به این انتخاب احتمالی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید