اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

طعنه سنگین به چلسی: راننده نیستی، فراری نخر!

مجله فوتبالی: سرگئی پالکین، سرمربی شاختار دونتسک، طعنه سنگین درباره شرایط میخایلو مودریک در چلسی به این باشگاه زد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

طعنه سنگین به چلسی: راننده نیستی، فراری نخر!

 مودریک پس از درخشش در ترکیب شاختار دونتسک توجه مدیران باشگاه چلسی را به خود جلب کرد و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه سال ۲۰۲۳ با قراردادی هنگفت به ارزش ۱۱۰ میلیون یورو به این باشگاه منتقل شد تا در ادامه فصل با پیراهن این تیم به میدان برود.

اما این بازیکن نتوانست درخششی که در دوران حضورش در شاختار داشت را در این تیم تکرار کند و در ۶۶ دیداری که برای این تیم انجام داده تنها موفق شده است هفت گل برای آنها به ثمر برساند و همین باعث شده که بارها در طول این مدت از سوی رسانه‌ها و هواداران چلسی با انتقادهای شدیدی روبرو شود.

با این حال، پالکین معتقد است که در چلسی از این بازیکن به درستی استفاده نشده و آنها نتوانسته‌اند استعداد او را شکوفا کنند. او در گفت‌وگو با سایت گل در این باره اظهار داشت: «من معتقد هستم که اگر شما نمی‌دانید دقیقا چطور باید رانندگی کنید، پس نیازی به این ندارید که فراری برای خودتان بخرید و باید به این موضوع توجه کنید.

یک ماشین ساده هم در این شرایط به کار شما خواهد آمد. اگر قرار است یک فراری بخرید، باید ابتدا به این فکر کنید که قرار است چطور آن را مدیریت و کنترل کنید. این نظری است که من درباره شرایط مودریک در چلسی دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید