آخرین اخبار نقل و انتقالاتجدیدترین ها

سرمربی الاهلی چمدان‌های میلیون دلاری می‌خواهد!

مجله فوتبالی: سرمربی آلمانی تیم الاهلی عربستان اعلام کرد که او و تیمش به دنبال ارائه بهترین نسخه از عملکرد خود در تمامی مسابقات هستند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

سرمربی الاهلی چمدان‌های میلیون دلاری می‌خواهد!

ماتیاس یایسله، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با الاخدود در چارچوب هفته هشتم لیگ حرفه‌ای عربستان درباره عملکرد تیمش صحبت کرد و گفت: «ما شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از الاهلی در رقابت‌های آسیایی هستیم، اما در لیگ این سطح کمی پایین‌تر است. قبول دارم که در آسیا بازی‌های درخشانی ارائه داده‌ایم، اما ما روی هر مسابقه تمرکز می‌کنیم و امیدوارم که در تمامی رقابت‌ها به همین روند ادامه دهیم.»

یایسله در مورد دیدار پیش رو مقابل الاخدود گفت: «من همیشه به دنبال ارائه بهترین نسخه از نظر کیفیت بازی و نتایج هستم و این همان چیزی است که از تیم در بازی مقابل الاخدود انتظار دارم.»

او همچنین به موضوع عدم تحقق برخی خواسته‌هایش در نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: «مدیریت باشگاه از نیازهای من در پنجره تابستانی آگاه بود و حالا این درخواست‌ها روی میز برای پنجره زمستانی است. اما خواسته اصلی من این است که در آینده دچار مصدومیت‌های زیادی نشویم.»

دیدگاهتان را بنویسید