اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

حسن‌زاده یکی از باشگاه‌های مدعی را تهدید کرد

باشگاه‌ها اگر موفق نشوند 48 ساعت قبل از سوت آغاز بازی کارت بازیکنان خود را بگیرند، آن بازیکنان حق بازی ندارند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

حسن‌زاده یکی از باشگاه‌های مدعی را تهدید کرد
این موضوعی بود که سال گذشته برای چندین بازیکن سپاهان ایجاد شد. برایان دابو و عیسی آل‌کثیر در ابتدای فصل نتوانستند کارت بازی داشته باشند و در بازی ماقبل پایانی مسابقات نیز این اتفاق برای چند بازیکن دیگر این تیم که ناچار به اصلاح قرارداد شده بودند رخ داد. حالا اسماعیل حسن زاده در نشست خبری خود به موضوع مهمی‌اشاره کرده و گفته است:« نکته خیلی مهم که من فکر می‌کنم این موضوع فصل فوتبالی ما را به چالش می‌کشد اینکه اگر تا 48 ساعت قبل از مسابقه کارت بازی صادر نشود، آن بازیکن حق بازی ندارد. البته من بررسی کردم و سه باشگاهی که فردا بازی دارند مشکلی ندارند.

به عنوان مثال اگر برای پرسپولیس امروز کارت بازی برای بازیکنش صادر شود، فردا حق بازی ندارد. حالا به هر دلیلی. حالا قصور سازمان لیگ باشد، قطعی برق باشد، نقص مدارک یا هر چیز دیگری. اگر کارت بازی صادر نشود، باشگاه حق استفاده از بازیکنش را ندارد. این قید تا تاریخ 28 شهریورماه امسال که نقل و انتقالات تمام می‌شود ادامه دارد. شنیدم که یکی از باشگاه های معروف ما امروز مدارک به سازمان لیگ داده است.

اگر امروز به هر دلیلی کارت بازیکنانش صادر نشده باشد، این باشگاه حق استفاده از بازیکنانش را ندارد. اگر کارت صادر نشد، این باشگاه حق استفاده از بازیکنانش را ندارد. طبیعی است که اگر بازیکن را استفاده کند و شکایتی بشود، تحت عنوان بازیکن غیرمجاز بررسی خواهد شد. هر سه لیگ ما این قید را دارند.»

دیدگاهتان را بنویسید