اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

جرارد در عربستان هم بی‌خیال لیورپول نمی‌شود!

مجله فوتبالی: استیون جرارد، سرمربی الاتفاق عربستان اعتراف کرد که تمرینات تیمش‌ را بر اساس زمان بازی‌های لیورپول‌ تنظیم می‌کند و همین موضوع باعث ناراحتی برخی از بازیکنانش شده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

جرارد در عربستان هم بی‌خیال لیورپول نمی‌شود!

 استیون جرارد، سرمربی کنونی الاتفاق عربستان و اسطوره باشگاه لیورپول، با وجود گذشت ۱۶ ماه از حضورش در تیم عربستانی اما همچنان به یاد تیم محبوبش است و می‌گوید نهایت تلاشش را برای تماشای بازی‌های لیورپول می‌کند و این موضوع با نارضایتی برخی از بازیکنانش نیز همراه بوده است.

جرارد که به همراه جان آچربرگ، مربی دروازه‌بان‌های کنونی الاتفاق و سابق لیورپول در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بودند، در مورد اینکه آیا هنوز بازی‌های لیورپول را دنبال می‌کند یا خیر گفت: “من و آچربرگ همواره یک چشممان به بازی‌های لیورپول است. باید اعتراف کنم که ساعت برنامه‌های تمرینی تیم را براساس بازی‌های لیورپول تنظیم می‌کنم.

به خاطر همین موضوع است که برخی اوقات بازیکنان از دست من شاکی می‌شوند چرا که پیش آمده که ساعت ۹ یا ۱۰ شب تمرین کردیم تا بازی لیورپول را از دست ندهیم.”

گفتنی است جرارد از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ در ۵۰۴ بازی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و موفق به ثبت ۱۲۰ گل نیز شد. او در پایان فصل ۱۶-۲۰۱۵ و با پیراهن لس آنجلس گلکسی در لیگ ام‌ال‌اس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید