اخبارپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

دست باز گاریدو برای بازگشت مقابل الاهلی

مجله فوتبالی: گاریدو می‌تواند با آوردن چند مهره هجومی گل مساوی را به الاهلی بزند. پرسپولیس که در چارچوب اولین دیدار در لیگ نخبگان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۳۰ مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت، با شوک گل زودهنگام فرانک کسیه و دریافت گل روبرو شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

دست باز گاریدو برای بازگشت مقابل الاهلی

همین گل تا حدودی برنامه‌های گاریدو و تمرکز شاگردانش را به هم ریخت تا الاهلی خیلی زود به آن چیزی که در نیمه اول می‌خواست، رسیده باشد.‌ با این حال پرسپولیس در ادامه نیمه نخست امیدوارکننده نشان داد، اما نتوانست به گل برسد.

اما موضوع امیدوارکننده در خصوص بازگشت پرسپولیس به بازی و حداقل به تساوی کشاندن بازی، می‌تواند استفاده سرمربی سرخ‌ها از بازیکنان روی نیمکت باشد که هر کدام قابلیت ایجاد تفاوت‌هایی دارند.‌

امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر که تجربه زیادی در رقابت‌های آسیایی دارند به همراه سعید صادقی می‌توانند در نیمه دوم با حضور در زمین سرعت بیش‌تری به بازی بدهند و با تصاحب توپ برنامه‌های هجومی گاریدو را مقابل الاهلی اجرا کنند.

در خط هافبک نیز پرسپولیس ستاره‌های ارزشمندی در اختیار دارد و محمد خدابنده‌لو درصورت حضور در زمین نظم بیش‌تری به خط هافبک سرخ‌ها خواهد داد و یاسین سلمانی با تکنیک و خلافیت خاص خود مهره جذابی برای تعویض خواهد بود.

همچنین پرسپولیس لوکاس ژوآئو، مهاجم تازه وارد آنگولایی را نیز روی نیمکت دارد که می‌تواند سورپزایز گاریدو در این مسابقه باشد.

حال باید دید گاریدو چه تدابیری برای تغییر نتیجه بازی می‌اندیشد و از کدام مهره‌ها برای اجرای تاکتیک‌های خود در نیمه دوم بهره خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید