اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

سیر تا پیاز جنجال قائم‌شهر روایت شد!

مجله فوتبالی: باشگاه ملوان با انتشار یک بیانیه به اتفاقات عجیب و توقف پانزده‌ دقیقه‌ای مسابقه در جریان مصاف با نساجی، واکنش نشان داد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

سیر تا پیاز جنجال قائم‌شهر روایت شد!

در جریان دیدار ملوان و نساجی از هفته هفتم لیگ برتر، درحالی که حدود ۲۵ دقیقه از زمان مسابقه گذشته بود و نساجی با نتیجه یک بر صفر از ملوان پیش افتاده بود؛ به درخواست مازیار زارع این مسابقه برای دقایقی طولانی متوقف شد. علت توقف مسابقه، عدم حضور تمام هواداران در استادیوم بود و تا زمان حضور همه آن‌ها روی سکوهای وطنی، بازی از سر گرفته نشد. اما چند روز بعد از این اتفاقات عجیب، حالا باشگاه ملوان به تشریح ماجرا پرداخته است؛ ملوان در این خصوص طی یک بیانیه نوشته:

روز جمعه در استان مازندران و شهر زیبا و تاریخی قائمشهر دربی شمال ما بین تیم‌های نساجی و ملوان با نهایت احترام بین دو تیم درون زمین و هواداران روی سکوها انجام گرفت، اما در این بین برخی با ایجاد ناهماهنگی‌هایی، سهواً یا عمداً قصد ایجاد تشنج در فضای برگزاری مسابقه را داشتند که با هوشمندی هواداران فهیم دو تیم این اتفاق نیفتاد.

باشگاه ملوان وظیفه خود می‌داند نکاتی را در جهت تنویر افکار عمومی به فوتبالدوستان گرامی علی الخصوص هواداران حاضر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به اطلاع برساند:

دیدگاهتان را بنویسید