اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

فونسکا: لیورپول فقط روی کاغذ شانس دارد!

مجله فوتبالی: پائولو فونسکا از انگیزه بالای میلان برای شکست لیورپول حرف زد و گفت هواداران باید بیش از همیشه حمایت کنند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

فونسکا: لیورپول فقط روی کاغذ شانس دارد!
 میلان فردا در سن سیرو و از روز اول لیگ قهرمانان میزبان لیورپول است. جدال بین دو تیمی که در مجموع 13 عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ دارند. میلان بعد از زدن 4 گل به ونتزیا در سری آ از روحیه بالایی برخوردار است و مشتاق شروعی خوب در لیگ قهرمانان برابر لیورپولی که این هفته در خانه به ناتینگهام باخت.

فونسکا در نشست خبری خود گفت: «فردا حمایت هواداران برای ما مهم است. همانطور که در بازی برابر ونتزیا تاثیر این حمایت مشهود بود. فردا هم همینطور است و ما باید عشق طرفداران خود را احساس کنیم. فکر می‌کنم پیروزی‌ها همیشه اعتماد به نفس تیم را بیشتر می‌کند. بازی با لیورپول البته بازی متفاوتی خواهد بود ولی برتری برابر ونتزیا هم مهم بود. تیم در حال یادگیری و رشد است و هفته به هفته بهتر خواهد شد.»

فونسکا در مورد لیورپول گفت: «لیورپول تیم بزرگی است، یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا. آنها بازی متفاوت و برتری بازی می‌کنند و ما باید در دفاع کامل باشیم. برابر این نوع تیم‌ها می‌دانیم که نمی‌توانیم اشتباه کنیم زیرا آنها با اولین اشتباه به شما ضربه خواهند زد. باید ابتدا دفاع کنیم و بعد خوب حمله کنیم. بازی فردا یک فرصت خوب برای ماست تا نشان دهیم در حال پیشرفت هستیم. ما باید ثابت کنیم چه توانایی‌های داریم.»

دیدگاهتان را بنویسید