اخبارجدیدترین ها

هشدار فلیک: روزهای سختی در پیش است

مجله فوتبالی: هانسی فلیک به بازیکنانش درباره روزهای سخت و دیدارهای پرفشار هشدار داده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

هشدار فلیک: روزهای سختی در پیش است
 بارسلونا در این فصل تحت هدایت هانسی فلیک توانسته است عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و بار دیگر به یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا تبدیل شود و امیدوار است که بتواند ناکامی‌هایی که فصل گذشته با حضور ژاوی تجربه کرد را جبران کند.

این تیم تا به حال موفق شده است در هر چهار دیداری که در رقابت‌های لالیگا انجام داده به پیروزی برسد و امیدوار است که بتواند این روند را حفظ کند و آن را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که به زودی آغاز خواهد شد هم تکرار کند اما فلیک در این باره به بازیکنانش هشداری جدی داده است.

این سرمربی آلمانی روز گذشته یک سخنرانی مفصل برای بازیکنانش در جلسه تمرینی بارسا داشت و در بخشی از آن به آنها گفت: «ما باید تلاش بسیار زیاد و قابل توجهی داشته باشیم، همه ما. روزهای بسیار سخت و تقویم دشواری پیش‌رو داریم که باید مقابل حریفان قدرتمندی قرار بگیریم. همه ما باید یک تیم باشیم.»

بارسلونا فردا در یک بازی حساس و تماشایی در رقابت‌های لالیگا روبروی خیرونا به میدان خواهد رفت و روز پنجشنبه در اولین دیدارش از مرحله گروهی فرمت جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی موناکو به میدان خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید