آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارجدیدترین ها

لطف بزرگ فلیک به اینیگو: بندی که فعال می‌شود

مجله فوتبالی: اینیگو مارتینز به گونه‌ای فصل را با بارسا شروع کرده که از حالا به نظر می‌رسد بند تمدیدش فعال خواهد شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

لطف بزرگ فلیک به اینیگو: بندی که فعال می‌شود
 قرارداد فعلی این مدافع میانی در سال 2025 به پایان می‌رسد اما او بند تمدیدی دارد که اگر بتواند 60 درصد بازی‌ها را با حداقل 45 دقیقه در زمین انجام دهد، قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

در شروع فصل، اینیگو مارتینز توانسته هانسی فلیک را به توانایی‌هایش متقاعد کند؛ اطمینانی که ژاوی به او نشان نداد. قرارداد اینیگو حتی تا هفته‌های منتهی به شروع لالیگا نیز ثبت نشده بود، اما فلیک تاکید داشت که هر چه زودتر این اتفاق رخ بدهد. در واقع بارسا قراردادی دو ساله با اینیگو بسته بود که فقط سال اول آن ثبت شده بود.

این مدافع از مصدومیت بازیکنان مهمی مانند آرائوخو و کریستنسن استفاده کرده و با پائو کوبارسی که 16 سال بزرگتر از او است، زوج دفاعی بارسا را تشکیل داده است. موندو دپورتیوو نوشته است که فلیک کاملا از اینیگو راضی است و با ادامه این روند و اگر مصدوم نشود، به راحتی می‌تواند به رکورد 60 درصد بازی برای بارسا برسد و قراردادش نیز تمدید شود. او در هر 4 بازی ابتدای فصل بارسا فیکس بوده و تا زمان بازگشت آرائوخو و کریستنسن نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. بعید نیست او حتی با بازگشت این دو بازیکن نیز جایگاهش را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید