اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

تصمیم نهایی: مامور مهار رافینیا مشخص شد

مجله فوتبالی: کاپیتان سوم رئال مادرید به دلیل اهمیتش در تیم و نقشی که در ماه‌های آینده خواهد داشت، در ال کلاسیکو به عنوان بازیکن اصلی به میدان خواهد رفت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تصمیم نهایی: مامور مهار رافینیا مشخص شد

 پس از بازی لیگ قهرمانان که روز سه‌شنبه در سانتیاگو برنابئو برگزار شد، شایعاتی درباره احتمال نشستن لوکاس واسکز روی نیمکت مقابل بارسلونا قوت گرفت اما آنچلوتی تصمیم خود را گرفته و می‌داند که این مدافع چقدر در ترکیب کنونی تیم مهم است و چه مقدار می‌تواند در ماه‌های آینده و در غیاب دنی کارواخال کمک کند. چالش‌ها او را نمی‌ترسانند و این مدافع در مواقع متعدد نشان داده که از قبول مسئولیت خوشش می‌آید و بازی شنبه شب در ال‌کلاسیکو یک چالش جدید در کارنامه طولانی و پرافتخارش است.

بازیکنی که به تغییر وضعیت عادت دارد

لوکاس واسکز دوباره این کار را انجام داد. اگر کسی در ترکیب فعلی رئال مادرید وجود داشته باشد که بتواند هر وضعیتی را تغییر دهد، او بوکاس است، بازیکنی است که قبلاً وینگر بود و اکنون مدافع راست. او در نیمه اول بازی رئال مادرید برابر دورتموند متزلزل به نظر می‌رسید ولی کارلو آنچلوتی در نیمه دوم نیز به او اعتماد کرد و پاسخ لوکاس واسکز قاطع بود، او گل سوم بازی را زد.

دیدگاهتان را بنویسید