اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

فرید امیری، پاسخ به شایعه جدایی وحید امیری!

مجله فوتبالی: فرید امیری پس از پیروزی خیبر برابر استقلال ابراز امیدواری کرد که برادرش نیز همراه با پرسپولیس برابر شمس‌آذر پیروز شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

فرید امیری، پاسخ به شایعه جدایی وحید امیری!

 خیبر خرم‌آباد امروز موفق شد در ورزشگاه خانگی خود استقلال را با نتیجه سه بر یک شکست بدهد. فرید امیری پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کمی تحت فشار بودیم اما با شوک خوبی که مدیریت باشگاه دارند و البته با حمایت تماشاگران توانستیم پیروز شویم. ما با حمایت این تماشاگران می‌توانیم هر تیمی را به چالش بکشیم. خدا را شکر توانستیم ببریم و هدیه خوبی به همشهریان بدهیم. انشالله این روند ادامه داشته باشد و خیبر به جایگاهی که لیاقت دارد، برسد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا خیبر با این پیروزی از بحران خارج می‌شود، گفت: به نظرم این شوک جواب داد و با کمک آقای دقیقی و مدیریت خوب باشگاه و مالک عزیز و وجود این هواداران عزیزمان روند تیم رو به جلو خواهد بود.

او سپس با گویش لری به هواداران خیبر گفت: دست‌بوس همه هستم، دست‌تان درد نکند، انشالله که همیشه شاد باشند.

فرید که برادر وحید امیری است، در خصوص حضور او در تقابل پرسپولیس و شمس‌آذر گفت: وحید الگوی من است. ان‌شاالله آنها هم بتوانند در این بازی نتیجه بگیرند. خانواده ما از ساعت ۴:۴۵ بازی ما را دیدند و الان هم بازی آقا وحید را می‌بینند. انشالله که وحید و تیم‌شان هم موفق باشند و رقابت خوبی با هم در لیگ داشته باشیم.

او در پاسخ به اینکه آیا از وحید امیری درخواست داشته که به خیبر بیاید، گفت: من خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که به آقا وحید نظر بدهم. او الگوی من است و من بیشتر از او مشورت می‌گیرم. او هم مشورت می‌گیرد اما با شخصیتی که دارد، ما در خدمت آقا وحید هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید