اخبارتراکتور سازی تبریزجدیدترین هالیگ برتر ایران

خیز اشترکالی برای یک رکورد آسیایی

مجله فوتبالی: مهاجم کروات تراکتور می‌تواند نامش را به عنوان بهترین مهاجم این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان ثبت کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

خیز اشترکالی برای یک رکورد آسیایی
 تومیسلاو اشترکالی امشب با فرصت طلبی توانست اولین گل تراکتور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر برساند. او در دقیقه 13 بازی با حضور به موقع درون محوطه جریمه الوکره قطر روی اشتباه عبدالکریم حسن مدافع این تیم خود را صاحب توپ کرد و بلافاصله با شوتی غیرقابل مهار گل اول بازی را به ثمر رساند.

اشترکالی که در مدت چهار هفته‌ای که از لیگ گذشته توانسته دو گل برای تراکتور بزند تا در مجموع با آمار 3 گل در 5 بازی عملکردی قابل قبول از خود نشان داده باشد. حالا او فرصت آن را دارد تا خود را به بهترین گلزن خارجی پرشورها در دیدارهای آسیایی تبدیل کند.
تا پیش از این گیلسون مهاجم اهل برزیل که در مقطعی برای تراکتور بازی می‌کرد در اولین دوره حضور این تیم در لیگ قهرمانان یعنی فصل 2013 با زدن سه گل بهترین گلزن تیم تبریزی در آسیا لقب گرفت. پس از او در فصل 2015 ادینیو با دو گل این عنوان را به نام خود ثبت کرد تا حالا تومسیلاو اشترکالی این فرصت را داشته باشد با عبور از این دو بازیکن نامش را در صدر بهترین خارجی‌های تراکتور در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید