اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

لشگر انریکه به غلتک هلندی رسید!

مجله فوتبالی: پی‌اس‌وی آیندهوون که بی‌رقیب و با بردهای متوالی در لیگ هلند پیش می‌رود، محک اروپایی مناسبی برای پی اس جی خواهد بود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

لشگر انریکه به غلتک هلندی رسید!

تیم هلندی تحت هدایت پیتر بوس، در ۹ بازی از رقابت‌های داخلی که تا به حال برگزار کرده، پیروز شده است. پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیس انریکه هدف قاطعانه‌ای برای فتح لیگ قهرمانان این فصل دارد و هر بازی جدید در مرحله لیگ را مانند یک فینال می‌بیند تا بتواند در جدول رده‌بندی تا حد ممکن بالا برود و بهترین شرایط را برای مراحل حذفی که به جز یک شگفتی بزرگ، در آن‌ها حضور خواهد داشت، فراهم کند.

امشب پاریس در ساعت 22.30 یک دیدار که می‌توان آن را «بازی تله» نامید، در پیش دارد، چرا که میزبان پی‌اس‌وی آیندهوون خواهد بود؛ تیمی که اگرچه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته نمی‌شود، اما دلایل کافی برای رقابت نزدیک با هر حریفی دارد.

به طور خاص، پی‌اس‌وی با ثبات و استحکام فوق‌العاده‌ای به این دیدار می‌رسد و در صدر جدول اریودویزه هلند قرار دارد و تمام ۹ بازی که تا به حال انجام داده را برده است. با این حال، در لیگ قهرمانان داستان متفاوت است (در زمین یوونتوس شکست خورد و در خانه برابر اسپورتینگ به تساوی رسید). از سوی دیگر، پی‌اس‌جی نیز نمی‌تواند غافلگیر شود؛ زیرا پس از پیروزی پردردسر در برابر خیرونا، در ورزشگاه امارات مقابل آرسنال شکست خورد.

در بخش بازیکنان در دسترس، لوئیس انریکه که اخیراً مستندی درباره او در موویستار پخش شده و در اسپانیا مورد توجه قرار گرفته، با غایبان بزرگی مانند گونچالو راموس، لوکاس هرناندز و کیمپمبه مواجه است، اما می‌تواند مارکینیوش، اشرف حکیمی و نونو مندس را بعد از استراحت این هفته به میدان بفرستد. در طرف مقابل، پی‌اس‌وی تحت هدایت پیتر بوش که در آیندهوون فرصتی برای احیای کارنامه‌اش پیدا کرده غایبانی مانند سرجینیو دِست و هارونگ لوزانو دارد، اما با باکایوکو و لوک دی یونگ به عنوان بزرگ‌ترین مهره‌های هجومی حضور خواهند داشت.

ترکیب‌ احتمالی

پی‌اس‌جی: دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوش، پاچو، نونو مندس؛ زائر-امری، ویتینیا، ژوائو نوس؛ دمبله، مارکو آسنسیو، بارکولا.

پی‌اس‌وی: بنتز، کارسدورپ، فلامینگو، بوسکالی، جونیور، تیلو، سابیاری، تیلمان، باکایوکو، لوک دی یونگ، لانگ.

داور: گلن نیبرگ (سوئد)

دیدگاهتان را بنویسید