اخبارپربازدیدترین ها

انریکه: حرفی درباره امباپه و پی‌اس‌جی نمی‌زنم

مجله فوتبالی: پاری سن ژرمن شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه باید در ورزشگاه پارک دو پرنس روبه‌روی برست به میدان برود و به دنبال کسب یک پیروزی دیگر در دیدارهای فصل جدید تحت هدایت لوئیس انریکه خواهد بود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

انریکه: حرفی درباره امباپه و پی‌اس‌جی نمی‌زنم

سرمربی اسپانیایی پی اس جی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دعوای پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه: من هیچ حرفی در این باره برای زدن ندارم. حاضر نیستم در این باره اظهارنظر کنم.

فابین رویز: او برای من شبیه به بردلی بارکولا است. یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته بود و در یورو هم برای تیم ملی اسپانیا عالی کار کرد و این فصل هم آغاز بسیار خوبی داشته است.

بردلی بارکولا: به یاد داشته باشید که پس از بازی خانگی برابر نیوکسل، مردم مدام می‌گفتند که او بازیکنی در حد لیگ قهرمانان نیست اما او افراد خوبی در اطرافش داشت و حالا یکی از بهترین بازیکنان دنیاست! همه بازیکنان فراز و نشیب‌هایی در طول فصل دارند. رسانه‌ها همیشه به دنبال این هستند که همه چیز را سفید و سیاه ببینند اما زندگی بیشتر خاکستری رنگ است.

غایبان پی اس جی برای بازی برابر برست: ویتینیا و امری به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این دیدار نخواهند بود.

دوناروما: امشب پس از رسیدن به خانه درباره حضور او فکر خواهم کرد اما خبر مهم این است که یک پاریسی دیگر به جمع ما اضافه شده و پسر او به دنیا آمده است.

حق پخش تلویزیونی: من دوست دارم فوتبال بیشتر در دسترس همه هواداران در سراسر دنیا باشد و افراد بیشتری بتوانند از این ورزش فوق‌العاده لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید