اخباراستقلالجدیدترین هالیگ برتر ایران

پایان سهراب، خیال رفقا راحت شد!

مجله فوتبالی: استقلال در حالی شکستی سنگین را مقابل ذوب تجربه کرد که باتوجه به موقعیت‌های دو تیم آنها واقعا استحقاق چنین باخت تلخی را نداشتند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید. 

پایان سهراب، خیال رفقا راحت شد!

 در شرایطی که سه تیم حاضر در مسابقات آسیایی به مصاف رقبای خود نرفتند، استقلال تصمیم گرفت که مقابل حریف خود حاضر شود تا برنامه مسابقات بیشتر از این بهم نریزد. اما شاید سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال، فکرش را هم نمی‌کرد که قرار است در چه مخمصه‌ای گیر بیفتد.

24 ساعت قبل از بازی با انصراف کاپیتان استقلال از حضور در تمرین و مصاحبه با رسانه باشگاه به سهراب اعلام شد او گلر ملی‌پوش خود را به همراه نخواهد داشت. اما بازی نکردن سیدحسین حسینی به دلیل اختلافات با مدیران باشگاه نه تنها بر روحیه تیم تأثیر گذاشت، بلکه نگرانی‌های زیادی را در مورد عملکرد دروازه‌بان و خط دفاعی ایجاد کرد. آن هم در شرایطی که استقلال بعنوان میزبان بازهم در استادیومی غیردلخواه به میدان می‌رفت.

استقلالی‌ها برای اینکه بتوانند با آمادگی بیشتری به مصاف النصر بروند و روند مسابقات خود را حفظ کنند، با تعویق دیدار با ذوب آهن مخالف بودند و مقابل رقیب خود به میدان رفتند. با توجه به محرومیتی که مدیریت باشگاه برای حسینی در نظر گرفته بود و همچنین مصدومیت ابوالفضل جلالی، استقلال عملاً بازیکنی از تیم ملی ایران در ترکیب خود نداشت. تنها بازیکنی که می‌توانست در روند تیمی آنها تأثیرگذار باشد، جلال‌الدین ماشاریپوف بود و بختیاری‌زاده با توجه به خستگی شدید ستاره ازبک از کاکوتا از این بازیکن به جای ستاره ازبک تیم خود استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید