اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

خشم امری از اشتباه عجیب داور چهارم بعد از تعویض

مجله فوتبالی: اونای امری در جریان پیروزی ۳-۰ استون ویلا مقابل تیم سوئیسی یانگ بویز به شدت از دست داور چهارم خشمگین شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

خشم امری از اشتباه عجیب داور چهارم بعد از تعویض
 یک خطای عجیب باعث شد که در دقیقه ۸۹ بازیکن اشتباهی از تیم استون ویلا تعویض شود. امری پس از اینکه داور کنار زمین شماره اشتباهی را بر روی تابلوی تعویض نمایش داد، بسیار عصبانی شد و به همه اعتراض می‌کرد اما کاری از کسی ساخته نبود!

گزارش‌ها حاکی از آن است که او قصد داشت پس از گل سوم تیمش آمادو اونانا را از میدان خارج کند اما داور شماره دیگری را بر روی تابلوی تعویض نشان داد.

امری با سه تعویض همزمان امیلیانو بوئندیا، راس بارکلی و ایان ماستن را به بازی فرستاد و لوکاس دینیه، جیکوب رمزی و یوری تیلمانس از زمین خارج شدند که طبق برنامه‌ریزی امری نبود. این مربی ۵۲ ساله در کنار زمین به شدت به مسئولان مسابقه اعتراض کرد.

طبق قوانین ماده ۵۶ یوفا، شماره‌ای که بر روی تابلوی داور چهارم نمایش داده می‌شود دیگر قابل تغییر نیست و تیم‌ها نمی‌توانند پس از آن تعویض را تغییر دهند. امری پس از اینکه دید اونانا در بازی باقی ماند به شدت به تصمیم داور و اشتباهش اعتراض کرد و خواستار تغییر تعویض شد اما داور و دیگر مسئولان به او توضیح دادند که امکان این کار وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید