اخبارجدیدترین ها

دلا فوئنته پس از پیروزی ۴-۱: چه تیمی داریم ما!

مجله فوتبالی: لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی پرگل در دیدار مقابل سوئیس، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

دلا فوئنته پس از پیروزی ۴-۱: چه تیمی داریم ما
 تیم ملی اسپانیا در یک بازی جذاب در چارچوب هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، موفق شد با نتیجه ۴-۱ سوئیس را شکست دهد. خوسلو و فابین روئیز دو گل اول اسپانیا را زدند و در نیمه دوم نیز روئیز یک بار دیگر و فران تورس گلزنان بازی بودند.

لوئیس د لا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در کنفرانس خبری پس از بازی درباره دبل روئیز گفت: «برای من، فابیان یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است. این برای من تعجب‌آور نیست.

او ادامه داد: «این تیم دارای اعتمادبه‌نفس و تواضع بسیاری است. کاری که انجام می‌دهند تاریخی است. من برای همه خوشحالم، به ویژه برای خوسلو که شایسته آن است. او بهترین بازی خود را از زمانی که با ما بوده، انجام داد و هر چیزی که از او خواسته بودیم را به خوبی انجام داد، چه زمانی که ۱۱ نفره بودیم و چه زمانی که ۱۰ نفره. ما یک بازی بسیار کامل انجام دادیم. چه نمایش خوبی بود!»

دلا فوئنته درباره تعویض پدری پس از اخراج رابین لونورمان در نیمه اول افزود: «پدری هم بازی فوق‌العاده‌ای داشت، اما ما تصمیم گرفتیم که برای حفظ پیروزی و روند بازی باید تغییراتی ایجاد کنیم. ما احساس قدرت می‌کردیم. با ۱۰ بازیکن بازی کاملی انجام دادیم، خیلی خوب دفاع کردیم و دروازه‌بان هم عالی بود.»

او همچنین گفت: «حساس می‌کنم که ما کاری مهم برای کشور انجام می‌دهیم، که مردم با این گروه از بازیکنان همذات‌پنداری می‌کنند. ما با تواضع و فداکاری به عنوان یک تیم رشد می‌کنیم. من به این گروه از بازیکنان که همیشه من را شگفت‌زده می‌کنند افتخار می‌کنم.»

دلا فوئنته در پایان گفت: «اگر یک چیز باشد که دوست دارم به آن ببالیم، آن حس افتخاری است که همیشه به این تیم داشته‌ام. وقتی این شرایط پیش می‌آید، آدم احساس غرور بیشتری می‌کند.
با ۱۰ نفر توانستیم بازی را به شکلی استادانه کنترل کنیم. من به این تیم افتخار می‌کنم و هر روز می‌بینیم که همچنان پیشرفت می‌کنیم و می‌توانیم بهتر شویم.»

دیدگاهتان را بنویسید