اخبارجدیدترین هاشطرنجمنهای فوتبال

شب تاریک شطرنج در برابر هند

مجله فوتبالی: حیاتی‌ترین نبرد ایران در المپیاد جهانی شطرنج با شکست سنگین ایران همراه شد. دور هشتم المپیاد جهانی شطرنج در مجارستان امشب با باخت سنگین ایران همراه شد تا هندوستان به هشتمین برد پیاپی خود برسد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

شب تاریک شطرنج در برابر هند

ایران که با شش برد و یک تساوی بعد از هند در جایگاه دوم رقابت‌ها قرار داشت در برابر حریف خود که از 4سوپر استاد بزرگ استفاده می‌کرد تنها بر روی میز دوم توسط محمدامین طباطبایی به تساوی دست یافت و در سایر میزها رقابت را به حریف قدر خود باخت تا هندی‌ها به هشتمین برد پیاپی خود برسند.

نبرد اصلی بین پرهام مقصودلو و گوکش بر روی میز یک بود که پرهام بازی را با مهره سفید به حریف نامدار خود که چندی بعد باید فینال قهرمانی جهان را با دینگ لین چینی برگزار کند واگذار کرد تا پیروزی برابر او در بازی‌های آسیایی را تکرار نکند.

شکست بردیا دانشور و پویا ایدنی باعث شد تا ایران که با رسیدن به رده دوم در دور هفتم بازی‌ها بهترین عملکرد تاریخ خود در المپیادها را به جا گذاشته بود شب تلخی را سپری کند.

این رقابت‌ها که مهم‌ترین رقابت تیمی شطرنج جهان است در یازده دور برگزار می‌شود و ملی پوشان ما سه دور دیگر فرصت دارند تا نتیجه خوبی را در پایان رقابت‌ها رقم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید