اخبارجدیدترین ها

کرسپو: مدافع قهرمانی بودن کارمان را سخت می‌کند

مجله فوتبالی: سرمربی العین می‌گوید که السد یکی از قوی‌ترین و خطرناک‌ترین حریفان در لیگ نخبگان است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کرسپو: مدافع قهرمانی بودن کارمان را سخت می‌کند
 هرنان کرسپو، سرمربی تیم العین، از اعتماد کامل خود به بازیکنانش پیش از دیدار مقابل السد قطر در ورزشگاه هزاع بن زاید و از چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا صحبت کرد.

مربی آرژانتینی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «ما با روحیه‌ای بالا وارد لیگ نخبگان آسیا می‌شویم، چرا که قهرمان آخرین نسخه لیگ قهرمانان آسیا با فرمت قدیمی هستیم.»

او اضافه کرد: «این قهرمانی اعتماد به نفس ما را در برابر السد، که یکی از قوی‌ترین و خطرناک‌ترین حریفان در این مسابقات است، افزایش می‌دهد.»

کرسپو تاکید کرد: «با این حال، ما به تیم خودمان اعتماد کامل داریم و برای اولین رویارویی آسیایی در لیگ نخبگان آماده‌ایم.»

او در پایان گفت: «ما می‌دانیم که راه طولانی و سختی پیش‌رو داریم و باید برای تمام نوسانات رقابت‌های آسیایی آماده و هوشیار باشیم.»

از طرفی، بندر الأحبابی، کاپیتان تیم العین، گفت: «ما برای دیدار با السد آماده‌ایم و به خوبی از دشواری این ماموریت آگاهیم، اما به خودمان و توانایی‌مان برای پیروزی در خانه اطمینان داریم.»

او افزود: «ما انتظار حمایت بزرگ هواداران العین را داریم، همان‌طور که در فصل گذشته آنها حامی اصلی ما در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بودند.»

دیدگاهتان را بنویسید