اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

درخواست کورتوا از رودریگو: لطفا ناراحت باش

مجله فوتبالی: اضافه شدن کیلیان امباپه به جمع ستاره‌های رئال مادرید باعث خوشحالی و رضایت هواداران این تیم شد اما کار را برای مدیران این باشگاه و همچنین کادر فنی به خصوص کارلو آنچلوتی برای مدیریت رختکن و همچنین زمان بازی بازیکنان حاضر در فهرست رئال دشوار کرد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

درخواست کورتوا از رودریگو: لطفا ناراحت باش

در همان هفته‌های ابتدایی صحبت‌هایی درباره ناراحتی و نارضایتی رودریگو مبنی بر این که تنها از وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و امباپه به عنوان سه ستاره هجومی این تیم نام برده می‌شد به گوش می‌رسید، اما سرمربی ایتالیایی این تیم سعی کرد فضا را آرام کند و بارها اعلام کرد که هیچ مشکلی بین بازیکنانش وجود ندارد. 

حالا کورتوا در گفت‌وگویی که با هواداران داشته به شکل جالبی به این موضوع اشاره کرده است: «خبرنگاران همیشه اسم جود و وینی و امباپه را می‌آورند. اما همه ما در رختکن به خوبی از این موضوع باخبر هستیم که رودریگو چه بازیکن مهمی است و از چه کیفیتی در ترکیب رئال مادرید برخوردار است. فکر نمی‌کنم لزومی به ناراحت بودن رودریگو وجود داشته باشد اما اگر او در هنگام ناراحتی بهتر بازی می‌کند، پس لطفا ادامه بده و ناراحت باش!»

دیدگاهتان را بنویسید