اخبارپرحاشیه ترین ها

انریکه: من پدر و مادر بازیکن نیستم که او را کنترل کنم!

انریکه: من پدر و مادر بازیکن نیستم که او را کنترل کنم!

مجله فوتبالی: لوئیز انریکه، سرمربی پاری‌سن ژرمن، مدعی شد وظیفه او به عنوان یک مربی این نیست که زندگی‌ خارج از فوتبال بازیکنانش را کنترل‌ کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

انریکه: من پدر و مادر بازیکن نیستم که او را کنترل کنم!

در یکی از مهم‌ترین بازی‌‌های هفته هشتم رقابت‌‌های لیگ یک فرانسه، فردا شب تیم‌‌های پاری‌سن ژرمن و استراسبورگ در پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی ای که لوئیز انریکه معتقد است اگرچه روی کاغذ ساده به نظر می‌رسد اما از اهمیت بسیار بالایی برای تیمش برخوردار است.

سرمربی اسپانیایی پی‌اس‌جی در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: “دیدار خاصی پیش‌رو داریم چرا که تنها چند روز بعد از مسابقات ملی باید به میدان برویم. با این وجود اما برای این بازی کاملا آماده هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.”

بازیکنان زیادی از پاری‌سن ژرمن در تیم‌‌های ملی مختلف در هفته‌ای که گذشت به میدان رفتند. لوئیز انریکه این موضوع را باعث خوشحالی خود دانست و گفت: “برای من بسیار خوشحال کننده است وقتی می‌بینم بازیکنانم در فیفا دی درخشان ظاهر می‌شوند و با روحیه بهتر و کسب نتایج به تمرینات تیم برمی‌گردند. از این بابت مشکلی ندارم.”

پرسنل کیمپمبه، مدافع باتجربه مصدوم پاری‌سن ژرمن که نزدیک به دوسال از آخرین حضورش در مستطیل سبز گذشته، شب قبل بعد از ماه‌‌ها توانست در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند. سرمربی پاری‌سن ژرمن درمورد شرایط این بازیکن افزود: “خوشحال می‌شوم که کیمپمبه بتواند هرچه زودتر به ما کمک کند. او آخرین روزهای دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات روز به روز آماده تر از قبل حضور دارد.”

نونو مندس، مدافع کناری پاری‌سن ژرمن که در بازی‌‌های تیم ملی پرتغال نیز به میدان رفت، سوژه بعدی خبرنگاران بود و زمانی که از نقش او در پاری‌سن ژرمن پرسیده شد، انریکه پاسخ داد: “او یک مدافع کناری بسیار عالی با بازی خوب از نظر فنی و فیزیکی‌ است. هنوز خیلی جوان است و با کسب تجربه بیشتر به بازیکن بهتری تبدیل خواهد شد.”

انریکه سپس با سوالی درمورد علت افت این روزهای وارن زئیر امری، بازیکن جوان تیمش مواجه شد که آن را رد کرد و گفت: “افت او را قبول ندارم. از ابتدای فصل تا کنون بازی‌‌های بسیار خوبی برای ما انجام داده و شاید در آخرین بازی کمی دور تر از فرم ایده‌آلش بود. با این حال در مجموع از عملکردش تا اینجای رقابت‌‌ها کاملا راضی هستم.”

ماجراهای چند وقت اخیر شاگرد سابق انریکه یعنی کیلیان امباپه و حضور در کلاب‌‌های شبانه، به کنفرانس ‌خبری انریکه نیز کشیده شد. خبرنگاری از او پرسید که به عنوان یک سرمربی چگونه زندگی خارج از فوتبال شاگردانش را کنترل می‌کند که او پاسخ داد: “من پدر و مادر یا اعضای خانواده بازیکنان نیستم و فقط یک مربی هستم. بنابراین زندگی‌ خصوصی آنها به خودشان مربوط است و خانواده باید آنها را زیر نظر داشته باشد.”

روز گذشته شایعاتی مبنی بر توافق پاری‌سن ژرمن و انریکه برای تمدید قرارداد او مطرح شد. با این حال انریکه ترجیح داد از پاسخ واضح دادن به این سوال طفره برود و گفت: “تا زمانی که چیزی به صورت رسمی اعلام نشود، در مورد تمدید قراردادم صحبت نمی‌کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید