اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین هالیگ برتر ایران

چادرملو امروز شگفتی را تکمیل می‌کند

مجله فوتبالی: شاگردان سعید اخباری به دنبال کسب یک پیروزی مهم دیگر در بازی امروز هستند. در دیداری از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، چادرملو اردکان در تهران به مصاف هوادار خواهد رفت. شاگردان سعید اخباری که هفته قبل موفق شدند با یک گل از سد خیبر عبور کنند، به دنبال ادامه روند موفقیت‌آمیز خود هستند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

چادرملو امروز شگفتی را تکمیل می‌کند

اردکانی‌ها دو هفته قبل با ارائه نمایشی قابل ستایش برابر پرسپولیس، با بدبیاری در آخرین لحظات بازی مواجه شدند و دروازه این تیم توسط گولسیانی باز شد. آنها در هفته پیش از آن، با یک گل مس رفسنجان را شکست داده و پس از باخت به پرسپولیس نیز خیبر را از سر راه برداشتند.

حالا چادرملو به دنبال استفاده از وضعیت هوادار است. تیمی که بدون پیروزی در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد. در صورت پیروزی چادرملو در بازی امشب، آنها چهارده امتیازی شده و شگفتی‌سازی خود را در این فصل تکمیل می‌کنند.

چنانچه چادرملو اردکان بتواند امروز به پیروزی برسد، با پرسپولیس و فولاد هم امتیاز می‌شود و تیم سعید اخباری در همین ابتدای فصل دست به کار بزرگی خواهد زد. هر چند که تعداد بازی‌های این تیم از دیگر تیم‌های بالای جدول بیشتر خواهد بود اما در نخستین فصل حضور در لیگ برتر، این تیم می‌تواند راهی که شمس آذر در فصل قبل رفت را طی کند.

دیدگاهتان را بنویسید