اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

کارواخال تهدید کرد: شاید اعتصاب کنیم!

مجله فوتبالی: دنی کارواخال از فشردگی تقویم فصل جدید در اسپانیا و اروپا بسیار ناراضی و عصبانی است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کارواخال تهدید کرد: شاید اعتصاب کنیم!
بسیاری از مربیان بزرگ فوتبال اروپا مانند پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی و یورگن کلوپ در زمان حضورش روی نیمکت لیورپول در سال‌های اخیر بارها نسبت به برنامه‌ریزی غیرمنطقی دیدارهای هر فصل به خصوص از سوی یوفا و فیفا اعتراض کرده بودند.

اضافه شدن تورنمنت‌های مختلف مانند لیگ ملت‌های اروپا و همچنین برگزاری جام باشگاه‌های جهان به شکل یک تورنمنت به معضلی جدی برای بازیکنان و مربیان تبدیل شده و آمار مصدومیت ستاره‎‌های تیم‌های مختلف را به دلیل نداشتن فرصت کافی برای استراحت به شکل قابل توجهی افزایش داده است

به نظر می‌رسد که بازیکنان تیم‌های بزرگ هم دیگر قصد ندارند در این باره سکوت کنند و در چند ماه اخیر صحبت‌های بسیاری از سوی آنها در این باره مطرح شده و حالا دنی کارواخال هم به عنوان مدافع تیم ملی اسپانیا و کاپیتان رئال مادرید نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

کارواخال در گفت‌وگو با رادیو کوپه در این باره اظهار داشت: «این احتمال وجود دارد که ما بازیکنان برای اعتراض به این اتفاق اعتصاب کنیم. بازیکنان اصلا در این میان به حساب آورده نمی‌شوند. ما باید صدایمان را بالا ببریم و به گوش مدیران برسانیم.»

دیدگاهتان را بنویسید