اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

کارلتو بین دو نیمه رختکن را به هم ریخت

مجله فوتبالی: رودریگو در پایان بازی با اسپانیول فاش کرد که کارلو آنچلوتی بین دو نیمه بسیار عصبانی بود و انتظار گلزنی از تیم داشت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

کارلتو بین دو نیمه رختکن را به هم ریخت
رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو 4-1 از سد اسپانیول بگذرد و چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرد. بردی که کمک کرد فاصله رئال و بارسا به یک امتیاز کاهش یابد. زننده گل دوم رئال در این بازی رودریگو بود که به این ترتیب فشار زیادی را نیز از روی خود برداشت. او روی پاس وینیسیوس توانست دروازه اسپانیول را باز کند.

رودریگو در پایان بازی گفت که کارلتو از دست آنها عصبانی است: «برنده شدن با این پیراهن همیشه مهمترین چیز است. ما با همین هدف وارد زمین می شویم راستش مربی از دست ما خیلی عصبانی است زیرا فقط در نیمه‌های دوم گل می‌زنیم. او با عصبانیت حرف‌هایی زد که به کار ما در نیمه دوم امد. برای خود ما هم این نکته عجیبی بود. نیمه اول شانس‌هایی داشتیم اما می‌دانستیم چگونه آرامش خود را حتی بعد از دریافت گل حفظ کنیم.»

رودریگو در مورد بازگشت خیره کننده بعد از دریافت گل گفت: «ما سریع واکنش نشان دادیم. آنچلوتی این را گفته بود که ما در نیمه اول خیلی بد بودیم و باید سریع‌تر گل بزنیم. متاسفانه گل اول را به ما زدند اما خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت.»

ستاره برزیلی در مورد شرایط خودش گفت: «من هر بازی بهتر می‌شوم و هر سال با گذشت هفته‌ها شرایط بهتری پیدا می‌کنم من. همیشه آماده کمک به تیم هستم. ما جو فوق‌العاده‌ای در رختکن داریم. احترام زیادی بین همه وجود دارد. پاس وینیسیوس را دیدید؟ استثنایی بود و باید بگویم ممنون وینی.»

حفظ شکست‌ناپذیری در لالیگا: «حفظ آن بسیار سخت است و ما یک سال و 38 بازی است که در لیگ نباخته‌ایم. در هر بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد ولی ما می‌خواهیم یک فصل کامل بدون باخت داشته باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید