اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

شوخی جالب برادر بلینگام: جود بی‌مصرف است!

مجله فوتبالی: جوب بلینگام، برادر کوچکتر جود بلینگام، دلیل زندگی مادرش در اسپانیا را «بی‌مصرف بودن» برادرش دانست. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

شوخی جالب برادر بلینگام: جود بی‌مصرف است!
 از معروف‌ترین برادران حال حاضر فوتبال جهان، جود و جوب بلینگام، ستاره‌های انگلیسی هستند. جود در تابستان سال ۲۰۲۳ از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و از همان زمان به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان جهان تبدیل شده است.

در سمت دیگر جوب، برادرش، در ساندرلند بازی می‌کند و برخلاف برادرش تاکنون از انگلیس خارج نشده است. نکته جالب و قابل توجه در مورد این دو برادر این است که پدر و مادر آنها وظایف مربوط به این دو را تقسیم کرده‌اند. مادر خانواده مسئولیت جود در اسپانیا را برعهده گرفته و با او زندگی می‌کند و پدر آنها در انگلیس است.

همین موضوع چالش‌های زیادی را برای این خانواده به وجود آورده است. به حدی که جوب در جدیدترین مصاحبه در مورد آن صحبت و با برادرش شوخی کرده است.

او درباره زندگی مادرش در اسپانیا گفت: «شاید اگر جود می‌توانست آشپزی و رانندگی را یاد بگیرد، مامان می‌توانست برگردد و با من زندگی کند. اما نه، جود بی‌مصرف است. او حتی یک غذای ساده هم درست نمی‌کند و به مادرم وابسته است.»

جود این فصل چمپیونشیپ را در لباس ساندرلند به خوبی آغاز کرده و در حال حاضر با تیمش در صدر جدول قرار دارند. در سمت دیگر وضعیت جود بلینگام با رئال مادرید چندان خوب نیست. رئال در این فصل لالیگا با هشت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید