اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

وینگر برزیلی علیه وینی: نژادپرستی در اسپانیا نیست

مجله فوتبالی: ساموئل لینو، وینگر برزیلی اتلتیکو مادرید، می‌گوید در اسپانیا شاهد نژادپرستی نبوده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

وینگر برزیلی علیه وینی: نژادپرستی در اسپانیا نیست
 وینیسیوس جونیور در چند فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب رئال مادرید و البته یکی از ستاره‌های لالیگا بوده است، اما جنجال‌های این بازیکن و درگیری‌هایش با هواداران تیم‌های مختلف عملکرد خوب او را بارها تحت الشعاع قرار داده است.

بسیاری از هواداران تیم‌های رقیب رئال مادرید مانند والنسیا و اتلتیکو مادرید و بارسلونا تا به حال شعارهای نژادپرستانه‌ای علیه او در ورزشگاه‌ها سر داده‌اند که با محرومیت‌ها و مجازات‌هایی برای آنها هم همراه بوده است.

اما نظر می‌رسد که لینو به عنوان یکی از بازیکنان برزیلی حاضر در این رقابت‌ها که پیراهن اتلتیکو مادرید را بر تن دارد مشکل خاصی با این موضوع نداشته و اظهارات جالبی را در این زمینه مطرح کرده است.

لینو در گفت‌وگو با فوتبال اسپانا در این باره اظهار داشت: “هر بازیکنی به شکلی متفاوت از سوی باشگاه و نمایندگانش و اعضای خانواده‌اش مدیریت می‌شود. صحبت درباره نژادپرستی بسیار جدی است اما من هیچ ارتباطی با این مسائل جنجالی ندارم.

وینیسیوس می‌تواند هر کاری که دوست دارد با زندگی‌اش و همچنین در زندگی حرفه‌ای و فوتبالش انجام دهد. امیدوارم که همه چیز برای او خوب پیش برود. اما باید بگویم که من شخصاً هرگز مشکلی با نژادپرستی در اسپانیا نداشته‌ام. دوستی‌ای با او ندارم ولی با این حال، فوتبال وینیسیوس و بازیکنی که به آن تبدیل شده است را تحسین می‌کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید