آخرین اخبار نقل و انتقالاتاخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

بهترین باشگاه برای پوگبا آرسنال است!

مجله فوتبالی: باکاری سانیا، مدافع سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که آرسنال می‌تواند مقصد ایده‌آلی برای پل پوگبا باشد چرا که لیگ برتر انگلیس به سبک بازی او می‌آید. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

بهترین باشگاه برای پوگبا آرسنال است!

 شایعات درمورد مقصد آینده پل پوگبا که به تازگی دوران محرومیتش را پشت سر گذاشته همچنان ادامه دارد و هنوز تکلیف او برای ادامه فوتبالش بعد از جدایی از یوونتوس مشخص نشده است.

در همین راستا، باکاری‌ سانیا، مدافع سابق منچسترسیتی و آرسنال که سابقه هم‌تیمی بودن با پوگبا در تیم ملی فرانسه را دارد، آرزو دارد تا پل پوگبا را در پیراهن توپچی‌های لندن ببیند.

سانیا در خصوص آینده پوگبا در گفتگو با “گل” گفت: “به نظرم لیگ برتر انگلیس به پوگبا می‌آید و من خیلی دوست دارم که او را با پیراهن آرسنال ببینم. او بازیکن باتجربه‌ای است و به کار کردن در کنار بازیکنان جوان خیلی علاقه دارد.

عملکرد پوگبا در جام جهانی ۲۰۱۸ بی‌نظیر بود. حالا هم دیر نشده و او می‌تواند دوباره از نو شروع کند. به هرحال هجده ماه است که از فوتبال دور بوده اما برای او آرزو دارم تا هرچه زودتر به مستطیل سبز برگردد و دوباره در زمین بدرخشد.”

گفتنی است سانیا از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ با پیراهن آرسنال در ۲۱۳ بازی به میدان رفت و ۴ گل نیز به ثمر رساند. او که در پست مدافع راست بازی می‌کرد، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ نیز عضو تیم ملی فرانسه بود و بعد از یورو ۲۰۱۶ برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. سانیا و پوگبا از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در کنار یکدیگر عضو ثابت اردوهای تیم ملی فرانسه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید