اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

پست‌ تحریک‌آمیز بایرن: داغ دل بارسا تازه شد!

مجله فوتبالی: بایرن مونیخ از طریق شبکه‌های اجتماعی بارسلونا را به یاد روزهای تلخش انداخت. این باشگاه آلمانی به یادآوری گل‌های اخیر خود در زمین بارسلونا با انتشار ویدیوها و تصاویری از آنها پرداخت. بایرن مونیخ در یک پست در شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرده: “بی‌صبرانه منتظر چهارشنبه هستیم”، که اشاره به بازی فردا شب از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا دارد. تا اینجا همه چیز عادی است، اما پیام و تصاویری به‌وضوح تحریک‌آمیز درباره باشگاه بارسلونا اضافه کرده است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

پست‌ تحریک‌آمیز بایرن: داغ دل بارسا تازه شد!

حساب بایرن نوشت: «برای اینکه کمی روحیه بگیرید، اینجا گل‌های اخیر ما در بارسلونا را مشاهده کنید»، که به سه شکست خانگی بارسلونا در برابر این تیم آلمانی اشاره دارد.

بایرن به فصل 13-2012 بازمی‌گردد، زمانی که دو تیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. تیم تحت هدایت یوپ هاینکس در بازی رفت با نتیجه 4-0 پیروز شده بود، اما در بازی برگشت با نتیجه 0-3 (گل‌های روبن، گل به خودی پیکه و مولر) نمک بر زخم بارسا پاشید.

بردهایی که تکرار شد
تصاویر بعدی حتی جدیدتر هستند. در فصل 22-2021 بایرن دوباره با نتیجه پرگل 0-3 در مرحله گروهی پیروز شد. با گل مولر و یک دبل از لواندوفسکی بارسلونای کومان را شکست دادند.

نتیجه 0-3 دیگری که یادآوری می‌شود، مربوط به فصل 23-2022 با ژاوی روی نیمکت و لواندوفسکی در تیم بایرن است. با وجود تغییرات، بار دیگر شکست با گل‌های مانه، چوپو-موتینگ و پاوارد تکرار شد. بارسا در گروه خود سوم شد و به لیگ اروپا سقوط کرد.

بایرن مونیخ همچنین اشاره کرده است که مونت‌جوییک برای دیدن یک دیدار هیجان‌انگیز پر خواهد شد و بارسلونا امیدوار است که حساب خود را با تیمی که در سال‌های اخیر برایش مشکل‌ساز شده، تسویه کند.

دیدگاهتان را بنویسید