اخبارجدیدترین ها

ادی هاو: توخل مربی جذاب و باهوش و بزرگی است!

ادی هاو: توخل مربی جذاب و باهوش و بزرگی است!

مجله فوتبالی: ادی هاو، سرمربی نیوکسل، می‌گوید که فدراسیون فوتبال انگلیس در جریان جستجوی اخیرشان برای یافتن سرمربی جدید، با او تماسی نداشته است. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ادی هاو: توخل مربی جذاب و باهوش و بزرگی است!

مارک بولینگام، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس، گفت که آن‌ها قبل از انتصاب توماس توخل، سرمربی آلمانی سابق چلسی، “با حدود 10 نفر” از جمله “برخی مربیان از لیگ برتر انگلیس” گفت‌وگو کردند.

ادی هاو، یکی از سه مربی انگلیسی که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارد، روز جمعه تایید کرد که هیچ مذاکره‌ای با او صورت نگرفته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با پیشنهاد مربیگری انگلیس مواجه شده یا خیر، گفت: “نه من هرگز چنین صحبتی انجام ندادم.”

هاو در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع او را آزار می‌دهد یا خیر، گفت: “انگلیس باید آنچه را که برای تیم مناسب است، انجام دهد و فقط مدیران اتحادیه از فرایندهایی که طی کرده‌اند و تصمیماتی که گرفته‌اند، مطلع خواهند شد. مطمئناً از آن دسته افرادی نیستم که بخواهم آن را تحلیل کنم. تمرکزم روی نیوکسل و تلاش برای پیروزی در بازی‌هاست. تلاش دارم که روی کار خودم صددرصد تمرکز داشته باشم و همیشه اینطور خواهم بود.”

اتحادیه فوتبال انگلیس از اظهار نظر درباره صحبت‌های هاو خودداری کرده است. انتصاب توخل روز چهارشنبه تایید شد و او سومین مربی غیرانگلیسی سه شیرها شد.

هاو گفت که ترجیح می‌داده یک مربی انگلیسی هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد اما از این مربی 51 ساله تمجید کرد. هاو 46 ساله گفت: “من با توماس ارتباط دارم و به اندازه کافی خوش شانس بودم که وقتی بیکار بودم، رفتم تمرینات او در چلسی را از نزدیک دیدم. چه پسر باهوشی. چه آدم بزرگی. چه مربی خوبی.

من دو روز همراه او بودم و فکر می‌کردم که جذاب است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظرم او یک انتخاب عالی است و امیدوارم که انگلیس را به جام‌های زیادی برساند. ترجیح من به شخصه انتخاب مربی انگلیسی بود، اما اگر می‌خواهید به دنبال گزینه خارجی بروید، باید به دنبال بهترین‌ها بروید و مطمئناً توماس هم جزء همین مربی‌هاست.”

دیدگاهتان را بنویسید