اخبارجدیدترین هاوالیبال

عطایی: والیبال می‌تواند پر از شگفتی باشد

مجله فوتبالی: بهروز عطایی تائید کرد که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

عطایی: والیبال می‌تواند پر از شگفتی باشد
 بهروز عطایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان بعد از پیروزی راحت در گام اول گفت: “فاصله والیبال ایران و افغانستان فاحش است و از این موضوع مطلع بودیم. سعی کردیم یک بازی تمرینی به نمایش بگذاریم و در بازی از تمام بازیکنان استفاده کردیم تا در فضای مسابقات قرار گیرند و آمادگی لازم را برای بازی‌هایی که پیش رو داریم به دست آورند.

حضور برابر تیم افغانستان سنگ محک مناسبی برای ما نبود اما از توانایی‌های خود مطلع هستیم و امیدوارم در بازی بعدی با اقتدار مسیر مسابقه را جلو ببریم. روز اول نمایانگر قدرت تیم‌ها نیست و نمی‌توان تحلیلی از این مسابقات داد تا تیم‌ها با قدرت یکدیگر آشنا شوند، زمان می‌برد ولی عراق با برد برابر قطر که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های باشگاه‌های آسیا است و سابقه قهرمانی دارد، سوپرایزمان کرد و این نشان می‌دهد که والیبال می‌تواند پر از شگفتی باشد.”

عطایی در پایان گفت: “شهداب یزد و اندونزی نیز بازی خوبی داشتند اما خب سطح بازی ایران و اندونزی متفاوت است. علی‌رغم اینکه ستاره‌های زیادی در تیم اندونزی بودند اما شهداب اگر لحظاتی را کمتر اشتباه می‌کرد می‌توانست بازی را در سه ست تمام کند. امیدوارم که تیم‌های ایرانی روند خوبی را در ادامه بازی‌ها داشته باشند.”

دیدگاهتان را بنویسید