اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

آنچلوتی بین نیمه رختکن را به‌هم ریخت

مجله فوتبالی: طبق ادعای مارکا، سرمربی ایتالیایی رئال از شکل بازی تیمش در بالائیدوس به قدری ناراحت بود که بین دو نیمه هشداری جدی به بازیکنانش داد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

آنچلوتی بین نیمه رختکن را به‌هم ریخت

 به نقل از مارکا، کارلو آنچلوتی در بیم دو نیمه بازی با سلتا تذکری کاملا جدی به تیمش داد. او به سختی درک می‌کرد که چه اتفاقی در زمین در حال وقوع است. مهم نبود که نتیجه به نفع رئال مادرید بود، بلکه بی‌نظمی و نوعی بی‌تفاوتی در بازیکنان برای سرمربی رئال قابل قبول نبود و او از بازیکنانش خواست تا فوراً تغییر رویه دهند.

کارلتو به وضوح می‌دانست که تیمش چگونه باید در برابر سلتا بازی کند و همچنین تصور می‌کرد که بازیکنانش نیز این را می‌دانند، اما واقعیت کاملاً متفاوت بود. واقعیت نشان‌دهنده مشکلاتی در پوشش‌ها و برخی از دست دادن‌های توپ بود که باعث شد سرمربی رئال مادرید با ناراحتی به رختکن برود، چیزی که به ندرت پیش می‌آید.

بین دو نیمه بازی مقابل سلتا فرصتی بود تا آنچلوتی ناراحتی خود را از آنچه در زمین رخ داده بود، به بازیکنان منتقل کند، به‌خاطر عدم انسجام تیمی و بازی بسیار بی‌نظم. درست است که هفته گذشته آنها تنها دو جلسه تمرینی داشتند، اما سردرگمی فراتر از هر شرایط دیگری بود، چیزی که سرمربی به بازیکنانش گفت.

در نیمه دوم، وضعیت کمی بهتر شد، اما نه به اندازه‌ای که مربی و بازیکنان با رضایت از ویگو خارج شوند، جز به‌خاطر سه امتیازی که کسب کردند. در واقع بازیکنان رئال نتوانستند با سیستم سه مدافع مرکزی کنار بیایند و این اولین پیامد بزرگ غیبت کارواخال به دلیل مصدومیت بود.

دیدگاهتان را بنویسید