اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

لباس قرمز همچنان بر تن گلزن به الهلال

مجله فوتبالی: هافبک با تجربه نساجی مازندران در این تیم ماند و مقابل استقلال به میدان رفت. نساجی مازندران در روزهای پایانی نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشت و علاوه بر جذب مهره‌های جدید، شرایطی داشت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

لباس قرمز همچنان بر تن گلزن به الهلال
احتمال می‌رفت برخی بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهد که محمود قائدرحمتی یکی از آنها بود و امکان داشت تصمیم به جدایی و انتقال به تیم دیگری بگیرد ولی در کنار ساکت الهامی ماند.

محمود قائدرحمتی که در دوره متفاوت در نساجی حضور داشته و سومین فصل بازی برای این تیم را سپری می‌کند، با پیشنهادهای خوبی مواجه شده بود که احتمال می‌رفت در روزهای آخر نقل و انتقالات به باشگاه دیگری منتقل شود ولی به کارش در نساجی مازندران ادامه داد.

این هافبک بلندقامت که فصل قبل هم شرایط خوبی در نساجی مازندران داشت و یک گل مهم هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان زد، در هفته‌های ابتدایی مهره ثابت تیمش بود و پس از یک مسابقه غیبت، دوباره در دیدار با استقلال به میدان رفت و در دسترس ساکت الهامی قرار گرفت.

قائدرحمتی که در نساجی همواره شرایط خوبی با الهامی داشته، بازهم زیر نظر این سرمربی به کارش ادامه می‌دهد و این انگیزه را دارد تا دوباره شرایط خوبی در این تیم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید