اخبارجدیدترین ها

العین ۱-۱ السد: قهرمان در خانه متوقف شد

مجله فوتبالی: دو تیم العین و السد در اولین دیدار آسیایی خود به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. از نخستین هفته لیگ نخبگان آسیا دو تیم العین امارات و السد قطر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد تا به مانند دیگر دیدار همزمان این جدال نیز برنده نداشته باشد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

العین ۱-۱ السد: قهرمان در خانه متوقف شد

العین بازی را در حالتی آغاز کرد که سعی داشت خیلی زود به گل برسد، اما بازیکنان تیم میزبان که روی تمام کنندگی سوفیان رحیمی حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، نتوانستند به گل برسند و بر خلاف جریان بازی اکرم عفیف پیش از پایان نیمه نخست با ضربه پای راستش گل اول را به ثمر رساند.

با این حال در نیمه دوم، العینی‌ها با انرژی بیشتری حمله می‌کردند و تمام تلاش خودشان را برای زدن گل تساوی به کار گرفتند که در نهایت در دقیقه ۸۰ توسط روی ضربه ماتیاس پالاسیوس به تساوی رسید تا مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدار این فصل متوقف شد.

با این تساوی، هر دو تیم در جدول 12 تیمه غرب آسیا 1 امتیازی شدند و البته باید منتظر برگزاری دیدارهای دیگر باشند تا وضعیت جدول در هفته نخست مشخص شود.

العین پس از این مقابل الاتحاد کلبا و الوصل در لیگ دیدار خود را برگزار خواهد کرد و همچنین پس از آن با الغرافه قطر جدال خواهد کرد؛ لازم به ذکر است السد نیز در دیدار آسیایی بعدی خود مقابل استقلال تهران قرار خواهد گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید