اخباراستقلالجدیدترین ها

چرا لوگوئن با یک میلیون دلار هم کنسل شد!

مجله فوتبالی: ادعای مدیرعامل استقلال: پل لوگوئن، سرمربی فرانسوی، به دلیل شرایط خاورمیانه از حضور در ایران منصرف شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

چرا لوگوئن با یک میلیون دلار هم کنسل شد!

 فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، پس از مدت‌ها سکوت امروز در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، درباره انتخاب سرمربی آینده استقلال، صحبتی طولانی داشت و علت تاخیر در این مسئله را، نکاتی مثل دخالت برخی کانون‌های خبری مسائل سیاسی و البته بازی‌های منفی فعالان بازار نقل و انتقالات در فوتبال ایران عنوان کرد.

چیزی که سمیعی روی آن دست گذاشت، این بود که برخی از افراد (ایجنت یا …) که از انتخاب یک مربی راضی نیستند، از طریق اهرم‌های مختلف، نظر این مربی مد نظر را برای حضور در ایران تغییر می‌دهند. او به این نکته اشاره کرد که ایمیل‌هایی برای همسر پل لوگوئن، سرمربی فرانسوی، ارسال شده است و همچنین او پس از مطلع شدن از شرایط خاورمیانه و استعلام از سفارت فرانسه، قید سرمربی‌گری در استقلال را زده است.

این در حالی است که پل لوگوئن سابقه هدایت تیم ملی عمان را دارد و به عنوان یک فرانسوی، با توجه به جو فرهنگی و مطبوعاتی کشور فرانسه و حضور جدی مهاجران عرب زبان، به قطعا پیش از این نیز از شرایط خاورمیانه مطلع بوده و نیازی نداشته با استعلام گرفتن از سفارت فرانسه، از اوضاع مطلع بشود.

دیدگاهتان را بنویسید