اخبارجدیدترین ها

پاره‌کننده رباط‌های صلیبی: یرمی پینو اشک می‌ریزد!

مجله فوتبالی: تنها در دو هفته فصل برای کاپیتان‌های بارسلونا و رئال مادرید تمام شد و در این اتفاق دردناک ردپای یک بازیکن بدشانس دیده می‌شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

پاره‌کننده رباط‌های صلیبی: یرمی پینو اشک می‌ریزد!

دو دقیقه پایانی بازی رئال مادرید-ویارئال، قلب برنابئو برای ثانیه‌هایی ایستاد. فریاد درد کاپیتان رئال را همه شنیدند و بسیاری بی‌اختیار گفتند، فصل برای کاروا تمام شد. اشک‌های گلادیاتور رئال مادرید در آمد و کنار او یرمی پینو نیز اشک می‌ریخت. یک مظنون همیشگی و بدشانس که شاهد عینی تمام شدن فصل برای کاپیتان‌های بارسلونا و رئال در دو هفته اخیر بوده است.

و بله، بدترین پیش‌بینی‌ها درباره آسیب‌دیدگی دنی کارواخال امروز تأیید شد. به گفته خود بازیکن در پیام شبانه‌اش در شبکه‌های اجتماعی، این مدافع باید یک دوره طولانی مدت از فوتبال دور باشد: «آسیب‌دیدگی جدی رباط صلیبی تأیید شده است، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم و چند ماه از زمین بازی دور باشم.»

کارواخال همچنین خواست این اعلام خبر بد را با یک تصویر قوی از خود همراه کند: «سلفی از خودش روی تخت بیمارستان با لبخند به عنوان نشانه‌ای از خوش‌بینی و قدردانی: «منتظرم تا ریکاوری را شروع کنم و مثل یک هیولا برگردم. خیلی ممنون از همه شما برای پیام‌هایتان.»

دیدگاهتان را بنویسید