اخبارپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

فهرست خطرناک روی میز مدیرعامل پرسپولیس!

مجله فوتبالی:  اوستون اورونوف و حسین کنعانی مهمترین هدف پرسپولیس در لیست بازیکنان تمدیدی خواهند بود. برای ادامه خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید . 

فهرست خطرناک روی میز مدیرعامل پرسپولیس!
با وجود قرارگیری در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، پایان قرارداد بازیکنان شاخص تیم پرسپولیس، نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته و فشار افکار عمومی را به حدی روی مدیرعامل این تیم به وجود آورده که درویش حتی قرار ملاقاتی را با اوستون اورونوف ترتیب داد تا علاوه بر پرداخت دستمزد این بازیکن، مذاکره برای تمدید قرارداد را هم انجام دهد.

این در حالی است که البته شایعات زیادی هم پیرامون مذاکره پرسپولیس با اورونوف به وجود آمده و حتی عدد میلیون دلاری در مورد درخواست ستاره ازبکستانی برای تمدید قرارداد با این باشگاه منتشر می‌شود اما آخرین خبر این است که اورونوف مذاکره خود با پرسپولیس را به دو هفته بعد و پس از دو بازی تیم ملی کشورش موکول کرده است.

در مجموع قرارداد 12 بازیکن بزرگسال با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان خواهد رسید که با افزودن یاسین سلمانی و اوستون اورونوف به این لیست، فهرست بازیکنان تمدیدی 14 نفره می‌شود. به این ترتیب قرمزها در پایان فصل کار بسیار سختی را پیش روی خود خواهند دید و برای تکمیل لیست بزرگسالان، بیشتر از خرید بازیکن به تمدید نفرات خود نیاز خواهند داشت

دیدگاهتان را بنویسید