اخبارجدیدترین ها

ستاره مراکشی السد دوباره مقابل رامین و روزبه

ستاره مراکشی السد دوباره مقابل رامین و روزبه

مجله فوتبالی: استقلال برای جبران ناکامی‌هایش در فصل اخیر و به‌خصوص شکست در دربی پایتخت، امشب در شرایطی برابر السد قرار می‌گیرد که ستاره تیم قطری و کاپیتان تیم ملی مراکش، می‌تواند نخستین بازی خود را برای الزعیم برگزار کند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ستاره مراکشی السد دوباره مقابل رامین و روزبه
رومن سایس 34 ساله که سابقه 110 بازی در لیگ جزیره، 66 دیدار در چمپیونشیپ، 35 بازی در لیگ یک و 109 مسابقه در لیگ دو فرانسه را در کارنامه دارد، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، امشب می‌تواند برای تیم فوتبال السد به میدان برود و نخستین بازی خود را نیز انجام دهد.

کاپیتان تیم ملی مراکش که 83 بار برای شیرهای اطلس به میدان رفته، سابقه حضور در دو جام جهانی و چهار جام ملت‌های آفریقا را در کارنامه دارد و یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان السد و همچنین تیم ملی مراکش به شمار می‌رود.

نکته جالب درخصوص رومن سایس این است که در بازی تاریخی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 به طور کامل در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت و شاهد شکست لحظه آخری با گل به‌خودی عزیز بوحدوز بود.

در آن بازی، رامین رضاییان و روزبه چشمی به صورت کامل و فیکس در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند و این دو بازیکن، چند باری با رومن سایس روبرو شده و دوئل‌های دو نفره‌ای را با این بازیکن مراکشی به نمایش گذاشتند.

حالا و یکبار دیگر، چشمی و رضاییان این بار در لباس استقلال باید با کاپیتان فعلی تیم ملی مراکش روبرو شوند و باید دید که این مرتبه کدام یک پیروز از زمین خارج خواهند شد و یا اینکه طرفین به تساوی رضایت خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید