اخبارپربازدیدترین هاپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

دربی یا جنون مطلق: برای لالیگا آبرو نماند (عکس)

مجله فوتبالی: «جنون مطلق»، «آشوب»، «دراماتیسم»، «رسوایی» یا «نمایش ویران‌شده» از جمله صفت‌هایی بود که رسانه‌های بین‌المللی به دربی مادرید دادند. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

دربی یا جنون مطلق: برای لالیگا آبرو نماند (عکس)
دربی “تماشایی” که کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی پیش‌بینی کرده بود با خجالت به پایان رسید. به این ترتیب، غرور فوتبال مادرید از مرزهای ملی و بین‌المللی فراتر رفت، نه به‌خاطر فوتبال، بلکه دوباره به دلیل یک جنجال فراورزشی که در نهایت منجر به لکه‌دار شدن مسابقه‌ای شد که تا گل میلیتائو خوب پیش رفته بود ولی شادی گل جنجالی تیبو کورتوا رو به سکوها، سناریو را عوض کرد و بخش رادیکال هواداران اتلتیکو مادرید را وادار به حاشیه‌سازی کرد.

بوسکتس فرر، داور این درگیری، چاره‌ای جز تعلیق موقت بازی تا آرام شدن اوضاع و توقف پرتاب اشیا نداشت. اتفاقی که مطبوعات جهان در سرتیتر‌های خود آن را عملاً زیر سوال بردند.

سان: “جنون مطلق”
روزنامه انگلیسی برای اشاره به اتفاقاتی که در متروپولیتانو تجربه شد، از تیتر جنون مطلق استفاده کرده است: «دربی به حالت تعلیق در آمد در حالی که داور از بازیکنان و مربیان خواسته بود به هواداران بگویند دست از پرتاب اشیا به داخل میدان بردارند. در پایان بازی نیز مارکوس یورنته پس از بررسی مجدد VAR به دلیل یک تکل وحشتناک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.»

کوریره دلو اسپورت: کوریا مادرید را متوقف کرد
آنخل کوریا، پرتاب اشیاء به کورتوا و وقایع دربی شرم. کوریره اشاره می‌کند: «دربی مادرید، به‌خاطر وقفه طولانی مدتی که بوسکتس فرر برای پرتاب اشیایی از سکوها به یادگار خواهد ماند. تساوی با گل‌های میلیتائو و کوریا.»

آبولا پرتغال: “آنها ظاهراً کیسه‌ای از مدفوع سگ را به سمت کورتوا پرتاب کردند”
روزنامه پرتغالی در وقایع نگاری خود ذکر می‌کند که این مسابقه پس از “تنش بین کورتوا و هواداران اتلتیکو” متوقف شد. علاوه بر این، آبولا خاطرنشان می‌کند که این بلژیکی هدف کیسه‌ای پر از فضولات سگ و همچنین اشیاء دیگری مانند فندک قرار گرفت.

رکورد: تساوی اتلتیکو و مادرید در دربی جنجالی که قطع شد
مشخص است که دربی مادرید، بین اتلتیکو و رئال، یکی از پرتنش‌ترین و هیجان‌انگیزترین دوئل‌های فوتبال جهان است و امروز یک بار دیگر آن را ثابت می‌کند. در واقع هرکسی که به واندا متروپولیتانو رفت این را به عینه دید. از گل‌ها (که یکی از آن‌ها در وقت اضافه آمد و با VAR تایید شد) تا لحظات جنجالی که باعث شد مسابقه قطع شود. تساوی (1-1) منصفانه بود، اما داستان بسیار بیشتری برای گفتن وجود دارد.”

دیلی میل: دربی به حالت تعلیق درآمد
در انگلیس نیز به «دراماتیسم اولین دربی فصل» اشاره می‌کنند: «دربی مادرید پر از درام بود و پس از اینکه هواداران اتلتیکو مادرید ظاهراً اشیایی را به سمت تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پرتاب کردند، بازی باید تعلیق می‌شد. پس از 45 دقیقه ابتدایی پرتنش، کورتوا با شور و شوق گل میلیتائو را جشن گرفت و باعث ایجاد تنش در میان هواداران میزبان در پشت دروازه گلر بلژیکی شد تا بازی به آشوب کشیده شود.

اوله آرژانتین: اتلتیکو با گل دردناک آنخل کوریا رئال مادرید را متوقف کرد
این روزنامه آرژانتینی می‌گوید: «گل 1-0 میلیتائو باعث شادی، دعوا و حملات غیرقابل توجیه شد.»

دیدگاهتان را بنویسید