جدیدترین هالیگ برتر ایران

گزارش زنده، ذوب‌آهن 0- سپاهان 0

مجله فوتبالی: آریا یوسفی با حرکت تکنیکی و شوت فنی دیدنی دروازه ذوب را باز کرد و سپاهان را پیش انداخت. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مجله فوتبالی گزارش زنده، ذوب‌آهن 0- سپاهان 0

تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از اینکه سه هفته ابتدایی لیگ برتر را با سه تساوی متوالی پشت سر گذاشت، در دیدار اخیرش پیروزی ارزشمندی در تبریز مقابل تراکتور به دست آورد و نخستین شکست فصل حریفش را رقم زد تا روحیه خوبی برای دیدار با سپاهان داشته باشد، اما آنها در حالی اکنون به مصاف همشهری خود رفتند که طلایی پوشان نیز شرایط خیلی خوبی در لیگ دارند و چهار برد متوالی به دست آوردند و می‌خواهند در جدال اصفهانی‌ها نیز نتیجه بگیرند و جایگاهشان در صدر جدول را تثبیت کنند.

گزارش لحظه به لحظه “ورزش سه” از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته پنجم لیگ برتر؛ یکشنبه: 1403/07/01 ؛ ساعت: 19
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
داور: احمد محمدی/ کمک‌ها: مهدی شفیعی و رضا حیدری/ داوران وی‌ای‌آر: موعود بنیادی‌فر و سید علی‌اصغر مومنی/ داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: سید احمد صالحی.ذوب‌آهن اصفهان
پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، رامتین سلیمان‌زاده، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مهدی ممی‌زاده، سبحان خاقانی و مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

سپاهان اصفهان
سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سید محمد کریمی، آریا یوسفی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و رضا اسدی.
سرمربی: ژوزه مورایس

شرح گل:

ذوب‌آهن صفر – سپاهان یک (دقیقه 31: آریا یوسفی): محمدمهدی محبی در میانه زمین توپ را به برایان دابو رساند که این بازیکن هم رضا اسدی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و پاس در عمق او به سمت راست زمین را آریا یوسفی با سر توپ دیدنی به پدرام قاضی‌پور و شوت فنی پای چپ به گوشه دروازه فرستاد و تبدیل به گل کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 3: نزدیک بود ذوب‌آهن روی پرتاب اوت بلند قریشی از سمت چپ زمین و دفع ناقص پیام نیازمند به گل برسد که شوت مهدی ممی‌زاده توسط گلر و مدافعان سپاهان دفع شد.

دقیقه 4: داور اولین صحنه خطرناک بازی را به دلیل احتمال هند هادی محمدی نگه داشت که داوران ویدئویی دستور به ادامه بازی دادند.

دقیقه 14: پاس در عمق آریا یوسفی در موقعیت عالی به رضا اسدی رسید و در شرایطی که این بازیکن بهترین فرصت برای گلزنی یا پاس گل به مهدی لیموچی در مقابل دروازه خالی داشت، به شکل عجیبی توپ را محکم به تیرک عمودی کوبید تا بهترین شانس سپاهان از دست برود.

دقیقه 19: حرکت تاکتیکی و تمرین شده بازیکنان سپاهان از روی کرنر خطرناک بود که ارسال زمینی محمد کریمی، پاس رو به عقب لیموچی از مقابل تیرک اول و شوت دابو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: برگشت توپ به پشت محوطه جریمه سپاهان و شوت محکم آذرباد به شکل خطرناکی به اوت رفت.

حواشی:

* محمد دانشگر، مدافع خبرساز سپاهان دوباره به لیست نفرات این تیم بازگشته و مقابل ذوب نیمکت‌نشین است.

* بازی با 6 دقیقه تاخیر شروع شد.

* داور به دلیل لباس مشکی کادرفنی ذوب و نزدیک بودن رنگ آن با پیراهن یشمی بازیکنان این تیم، بازی را به تاخیر انداخت تا آنها با لباس جدید روی نیمکت بنشینند و بازی پس از وقفه آغاز شود.

* هواداران دو تیم از شروع مسابقه با هیجان زیادی مشغول تشویق تیم محبوب خود هستند.

* تماشاگران ذوب نسبت به مسابقات گذشته و فصول قبل استقبال بهتری داشتند.

* لیموچی نسبت به اینکه رضا اسدی در اولین موقعیت جدی سپاهان به او در مقابل دروازه خالی پاس نداد، گلایه داشت.

* مورایس یک دفترچه در دست دارد و مدام نکات لازم را روی آن می‌نویسد.

* سرمربی سپاهان از تمام وقفه‌های بازی استفاده می‌کند و نکات فنی لازم را به بازیکنان خود می‌گوید.

* استقبال زیادی از دربی اصفهان نشده ولی هواداران سپاهان سر و صدای بیشتری در ورزشگاه راه انداختند.

* بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن پس از گل سپاهان اعتقاد داشتند که قبل از باز شدن دروازه و در میانه زمین، مهدی محبی روی فریبرز گرامی مرتکب خطا شده بود.

* هواداران ذوب‌آهن پس از گل اول سپاهان درخواست بازبینی ویدئویی از داور داشتند و شعار «وی‌ای‌آر» سر دادند.

* در شرایطی که اعضای تیم ذوب‌آهن اعتراض شدید به خطای محبی روی گرامی قبل از گل اول سپاهان داشتند و داور بازی را ادامه داد و گل را پذیرفت، مدافع ذوب‌آهن بین دو نیمه هم با دهان خونین به رختکن رفت.

* پارسا جعفری پس از سوت پایان نیمه اول به دلیل احساس مصدومیت از ناحیه مچ پا روی زمین نشست تا کادر پزشکی بالای سرش حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید