جدیدترین هالیگ برتر ایران

ترکیب سپاهان برای دربی اعلام شد

مجله فوتبالی: ژوزه مورایس 11 نفر منتخب خود را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن اعلام کرد. برای ادامه مطلب با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

مجله فوتبالی ترکیب سپاهان برای دربی اعلام شد

تیم فوتبال سپاهان که در چهار مسابقه این فصل خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده و نمایش موفقی داشته، امروز در دیداری حساس به مصاف تیم همشهری خواهد رفت و امیدوار به پنجمین برد پیاپی برابر ذوب‌آهن است.

سپاهان که چهار روز قبل در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست غیر‌منتظره‌ای مقابل الوحدات اردن داشت، امروز با دو تغییر برابر ذوب‌آهن حاضر شده تا به روند بردهای قبلی برگردد.

سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمدامین حزباوی، وحدت حنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، آریا یوسفی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و رضا اسدی 11 بازیکنی هستند که ترکیب سپاهان را مقابل ذوب‌آهن تشکیل می‌دهند.

صالح حردانی و جواد آقایی‌پور برخلاف مسابقه اخیرشان در لیگ قهرمانان آسیا، امروز در لیگ برتر برابر ذوب‌آهن در ترکیب حضور ندارند و حسین گودرزی و رضا اسدی به جای آنها بازی می‌کنند.

محمد دانشگر، صالح حردانی، استیون انزونزی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و ابوبکر کامارا نیز بازیکنان ذخیره سرشناس سپاهان مقابل ذوب‌آهن هستند که بازگشت دانشگر از نکات جالب توجه این لیست است.

دیدگاهتان را بنویسید