اخبارجدیدترین هالیگ برتر ایران

سیاوش تعهد داد و به سپاهان بازگشت

مجله فوتبالی: سیاوش یزدانی با انتشار یک استوری ضمن عذرخواهی بابت برخی رفتارهایش به تمرینات تیم فوتبال سپاهان اضافه شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

سیاوش تعهد داد و به سپاهان بازگشت
 یزدانی که هفته‌هاست به دلیل مسائل انضباطی از سوی مورایس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه سپاهان قرار گرفته بود، دقایقی پیش با انتشار یک استوری از بازگشت خود به تمرینات خبر داده است.

یزدانی در این استوری ضمن تاکید بر اینکه قوانین باشگاه را محترم می‌شمارد، دلیل بیرون ماندنش را سوءتفاهماتی اعلام کرده که خودش را در ایجاد این شرایط مقصر می‌داند.

یزدانی در ادامه ضمن عذرخواهی از تمامی ارکان باشگاه از جمله اعضای هیئت مدیره، مورایس و هم‌تیمی‌هایش متعهد شده در ادامه فصل با تمام وجودش برای موفقیت سپاهان تلاش کند.

متن استوری عذرخواهی سیاوش یزدانی به شرح زیر نوشته شده است:

یزدانی چند هفته پیش به دلیل تاخیر در حضور برای تمرین و سپس مشاجره‌ای که در حین یکی از تمرینات با مورایس داشته، توسط این سرمربی پرتغالی در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت و حالا پس از چند هفته در حالی که به شدت طلایی‌پوشان در قلب خط دفاعی به ثبات و آرامش نیاز دارند، با تعهد به سرمربی و اعضای هیئت مدیره بار دیگر شانس حضور در تمرینات را پیدا کرده است.

اضافه شدن سیاوش یزدانی در حالی اتفاق افتاده که طی روزهای گذشته وضعیت محمد دانشگر در هاله‌ای از ابهام فرو رفته. ابتدا مورایس با انتشار یک استوری تاکید کرد مخالفتی برای جدایی با دانشگر ندارد و در امتداد این وقایع در حالی که مسئولان باشگاه قول جدایی را به این بازیکن دادند، با درخواستش مخالفت کردند تا اقدام به انتشار استوری‌ای برای جدایی بزند؛ استوری‌ای که محبوبیت او را نزد هواداران اصفهانی متزلزل کرده است.

در این شرایط اضافه شدن سیاوش یزدانی که در دوران غیبت چند هفته‌ای تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال کرده، می‌تواند خبر خوشی برای سپاهانی‌ها باشد. حالا مورایس علاوه بر امین حزباوی، هادی محمدی و وحدت حنانوف، یک مدافع شش دانگ دیگر در قلب خط دفاعی در اختیار دارد و حالا دوران گذار از نیمکت‌نشینی یا حتی جدایی دانشگر راحت‌تر پیش خواهد رفت.

سپاهان روز یکشنبه در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در فولادشهر باید به مصاف ذوب آهن برود و به نظر می‌رسد در این مسابقه سیاوش یزدانی به فهرست تیم راه پیدا کند و در نیمه دوم بنابر وضعیت بازی برای دقایقی بار دیگر برای تیم محبوبش به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید