اخبارجدیدترین ها

ماموریت برانکو در چین از نو آغاز شد

مجله فوتبالی: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال چین مسابقات نمایندگان باشگاهی این کشور در سطح آسیا را به دقت زیر نظر گرفت. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ماموریت برانکو در چین از نو آغاز شد
این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس در ایران پس از تجربه شکست 7 بر صفر مقابل ژاپن در فیفادی شهریورماه به شدت تحت فشار قرار گرفته و افکار عمومی حرف از اخراج او می‌زدند که درخواست البته با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور مواجه نشده است.

در همین وضعیت برانکو ایوانکوویچ طی روزهای گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) و لیگ نخبگان حاضر شده و بازیکنان مورد نظرش را از نزدیک برای فیفادی مهرماه زیر نظر گرفته است.

تیم ملی چین پس از شکست سنگین مقابل ژاپن در بازی اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و سپس باخت 2 بر یک مقابل عربستان در خانه، حالا آماده مصاف با استرالیا در خاک این کشور در فیفادی پیش رو می‌شود و بازی دوم شاگردان برانکو هم مقابل اندونزی در چین خواهد بود.

نتایج برانکو در این دو مسابقه تاثیر چشم‌گیری در آینده او خواهد داشت و باید دید این سرمربی کروات در فیفادی پیش رو چه نتایجی با تیم ملی چین کسب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید