اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

‏هزینه هنگفت بنزما: ساعت خاص با توپ طلا (عکس)

مجله فوتبالی: تصویری از ساعت خاص کریم بنزما منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.‏ بنزما امسال هم در ترکیب الاتحاد به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند روزهای نه چندان خوبی که در فصل گذشته در لیگ فوتبال عربستان پشت سر گذاشت را در فصل جدید جبران کند و به این تیم برای رسیدن به اهدافی که در لیگ دارد کمک کند و برای آنها موثر ظاهر شود. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

‏هزینه هنگفت بنزما: ساعت خاص با توپ طلا (عکس)

این ستاره فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با پایان مهلت قراردادش با باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت که به دوران حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خاتمه دهد و پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی الاتحاد را قبول کند تا با پیراهن این تیم به میدان برود و این تصمیم باعث تعجب بسیاری شد.

او به تازگی موفق به کسب جایزه ارزشمند توپ طلا شده بود و بسیاری انتظار داشتند که قراردادش با رئال مادرید را حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کند، اما این اتفاق در نهایت رخ نداد تا او هم به جمع موج گسترده بازیکنان مهاجر به لیگ عربستان ملحق شود.

 

بنزما در طول این مدت بارها با انتشار تصاویری متفاوت از توپ طلایش در بازه‌های زمانی مختلف نشان داده است که این جایزه برایش از اهمیت خاصی برخوردار است و آن را بسیار دوست دارد و حالا تصویری از ساعت او منتشر شده که توپ طلا حتی روی آن هم به چشم می‌خورد.

این ساعت زیبا که از طراحی خاصی برخوردار است مشخصا به صورت اختصاصی برای او طراحی و تولید شده و کاربران در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده‌اند که این بازیکن هزینه هنگفتی را برای خرید آن پرداخت کرده است تا این بار به این شکل با توپ طلایش فخرفروشی کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید