اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

واکنش جالب مربی به زلزله در نشست خبری!

مجله فوتبالی: در جریان نشست خبری تیم پرسیب باندونگ اندونزی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، زلزله‌ای ۵.۱ ریشتری رخ داد که باعث نگرانی افراد حاضر در سالن کنفرانس شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

واکنش جالب مربی به زلزله در نشست خبری!
در جریان کنفرانس مطبوعاتی بویان هوداک، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسیب باندونگ اندونزی، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر جزیره جاوا در اندونزی را لرزاند و این کنفرانس را مختل کرد.

هوداک در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم تایلندی پورت، در حال صحبت با خبرنگاران بود که ناگهان اتاق شروع به لرزیدن کرد. برخی از حاضران نگران شدند، اما هوداک با آرامش به آنها اطمینان داد و گفت: «این طبیعی است، بخشی از سنت اینجاست. یک چیز معمولی است، نگران نباشید.»

این زلزله اولین بار بود که در طول یک کنفرانس مطبوعاتی برای هوداک رخ می‌داد اما به صورت کلی زلزله‌ها در این منطقه بسیار رایج هستند. هوداک که اهل زاگرب است، فصل گذشته هدایت پرسیب را بر عهده گرفت و به عنوان اولین مربی خارجی در تاریخ باشگاه، تیم را به قهرمانی لیگ اندونزی رساند. جالب است بدانید که او به باشگاه پیوست تا تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید