اخبارپرحاشیه ترین هاجدیدترین ها

رقیب بزرگ سرخابی‌ها اسیر بحران، خشم و انتقاد!

مجله فوتبالی: پیشکسوتان النصر به شدت نسبت به شرایط موجود و عملکرد این تیم انتقاد کرده‌اند. امیر ترکی بن خالد بن فیصل، رئیس سابق اتحادیه فوتبال عرب و عضو افتخاری پیشین باشگاه النصر، تأکید کرد که “العالمی” برای بازگشت به روزهای اوج خود نیاز به تغییرات اساسی دارد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

رقیب بزرگ سرخابی‌ها اسیر بحران، خشم و انتقاد!

النصر در اولین بازی خود در رقابت‌های نخبگان آسیا، روز دوشنبه در برابر الشرطه عراق به تساوی ناامیدکننده 1-1 دست یافت که این موضوع باعث شد هواداران خواهان برکناری لوئیس کاسترو، سرمربی تیم شوند.

امیر ترکی بن خالد در حساب رسمی خود در ایکس یا توییتر سابق نوشت: «تغییرات فنی در النصر باید بهبود شرایط را به همراه داشته باشد، نه صرفاً یک تغییر. سرمربی (کادر فنی) باید توانمند باشد و با بازیکنان فعلی تیم هماهنگ باشد.»

او افزود: «سرمربی باید توانایی مدیریت ستاره‌ها و انگیزه لازم برای موفقیت را داشته باشد، همچنین نباید به گونه‌ای باشد که هواداران را با گذشته‌اش یا نحوه قرارداد بستن با او تحریک کند.»

یوسف خمیس، بازیکن پیشین النصر نیز از وضعیت فنی و مدیریتی تیم خود در ماه‌های اخیر به شدت ابراز نارضایتی کرد. او در برنامه “المنتصف” در شبکه خبری عربستان گفت: «آنچه که النصر با این مدیریت پشت سر می‌گذارد، فاجعه است. خروج فوفانا، مادو و دیگر بازیکنان و حتی تلس که تا آخرین لحظه با تیم بود، ناگهان قراردادش فسخ شد! چه کسی این تصمیمات را می‌گیرد؟ نمی‌دانم در النصر چه می‌گذرد.»

او ادامه داد: «از دوران نقل‌ و انتقالات اخیر مشخص است که کسی در حال بازی با النصر است. در مقابل، بنزما هر که را که می‌خواست، برای الاتحاد آورد؛ چه مربی و چه بازیکنان، اما النصر بدون هیچ قرارداد ارزشمندی رها شد.»

خمیس افزود: «من بیش از 51 سال است که در دنیای ورزش حضور دارم و از تمام پشت‌ پرده‌ها آگاه هستم. آنچه که برای النصر رخ می‌دهد یک فاجعه واقعی است و من که فرزند النصر هستم و بهترین روزهای زندگی‌ام را در آنجا گذرانده‌ام، هرگز سکوت نخواهم کرد درحالی‌که می‌بینم این باشگاه را خراب می‌کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید