اخبارپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

تمجید ویژه سرمربی آلمانی از آمادگی بدنی پرسپولیس

مجله فوتبالی: ماتیاس یایسل، سرمربی آلمانی الاهلی پس از بازی پرسپولیس به تمجید از آمادگی بدنی حریف‌شان پرداخت‌. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

تمجید ویژه سرمربی آلمانی از آمادگی بدنی پرسپولیس
 یکی از نکات مهم و جالب توجه در مورد پرسپولیس مدل گاریدو، تمرینات بدنسازی سخت و طاقت‌فرسای این تیم در پیش فصل بود که نفس همه بازیکنان را گرفته بود.

این تمرینات بدنسازی فشرده حتی به بعد از شروع لیگ هم کشیده شد و گاریدو معتقد بود تیمش را برای یک فصل طولانی باید به این شکل و شمایل آماده کند.

پرسپولیس در هفته اول لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی با یک گل شکست خورد، اما بازی روان و تحسین‌برانگیز سرخ‌ها در جده باعث شد از تلخی باخت کمی کاسته شود، چراکه هواداران این تیم به آینده تیم‌شان امیدوار شدند.

ماتیاس یایسل، سرمربی الاهلی که روز بسیار سختی برای برد مقابل پرسپولیس را تجربه کرد در کنفرانس خبری خود گفت: “همانطور که انتظار می‌رفت، بازی سختی مقابل تیمی بود که از نظر قدرت بدنی متمایز بود و مهم این بود که مسابقات را با پیروزی آغاز کنیم.”

حالا پرسپولیس نتیجه سخت‌گیری‌های گاریدو را می‌بیند و هواداران این تیم امیدوارند با آمادگی بدنی بالای بازیکنان تیم‌شان شرایط سرخپوشان در لیگ ایران و لیگ نخبگان تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید