اخبارپرحاشیه ترین هاپرسپولیسجدیدترین هالیگ برتر ایران

نابرابرترین رقابت در جدال پرسپولیس – الاهلی

مجله فوتبالی: پرسپولیس در نمایشی موفق برابر الاهلی از حیث آماری در نهایت به هدف خود نرسید و بازنده راهی رختکن شد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

نابرابرترین رقابت در جدال پرسپولیس - الاهلی
 در اولین دیدار لیگ نخبگان آسیا، تیم فوتبال الاهلی عربستان در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل میزبان پرسپولیس ایران بود. هواداران سبزپوش الاهلی جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند و بیش از ۲۳۰۰۰ تماشاگر با لباس یکدست سبز به تشویق تیم خود پرداختند. آنها در طول بازی به طور منظم تیمشان را تشویق کرده و روحیه دادند. گل دقیقه ۲ فرانک کسیه نیز به افزایش روحیه هواداران کمک کرد. در مقابل، حدود ۲۰۰۰ نفر از هواداران پرسپولیس با لباس سرخ و پرچم‌های تیمشان در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند، اما جو سنگین ورزشگاه باعث شد صدای تشویق پرسپولیس کمتر شنیده شود. با این حال، تشویق‌های آنها می‌تواند برای بازیکنان پرسپولیس که در تلاش برای جبران گل خورده بودند، موثر باشد.

با این حال تماشاگران کم تعداد پرسپولیس، اما با انرژی بالای خود سعی در تشویق تیم از همان دقایق ابتدایی حضور بازیکنان در استادیوم را داشتند و این اتفاق تا پایان نیمه هم ادامه یافت. این در حالی بود که حریف با توجه به حضور پرتعداد تماشاگرانش شرایط بهتری را در این میزبانی دنبال می‌کرد.

در شرایطی که استادیوم آزادی به‌عنوان یکی از رعب‌آورترین استادیوم‌ها هنوز در دسترس پرسپولیس و استقلال قرار ندارد، باید دید سرخ‌ها در اولین میزبانی خود و با حمایت ویژه هوادارانش چه شرایطی را دنبال خواهند کرد و برتری خود را در این زمینه به رقبای آسیایی یادآور خواهند شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید