اخباراستقلالجدیدترین هالیگ برتر ایران

ستاره چپ‌پای استقلال، آماده حمله در نخبگان

مجله فوتبالی: مدافع چپ استقلال ششمین فصل حضور در رقابت‌های آسیایی را امروز به دست می‌آورد. برای ادامه این خبر با سایت مجله فوتبالی همراه باشید.

ستاره چپ‌پای استقلال، آماده حمله در نخبگان
 استقلال از ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف الغرافه می‌رود تا نخستین مسابقه خود در لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند و آبی‌ها در این بازی حساس حساب ویژه‌ای روی ستاره‌های خود از جمله میلاد زکی‌پور باز کرده‌اند.

میلاد زکی‌پور که یکی از خریدهای مهم استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود و پس از چهار سال دوباره به این باشگاه بازگشت، دوباره در رقابت‌های آسیایی برای آبی‌ها به میدان خواهد رفت و احتمالا امشب یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل الغرافه قطر باشد.

مدافع چپ استقلال که هفت ماه قبل هم در رقابت‌های آسیایی به میدان رفت و در دیدار سپاهان برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان به میدان رفت، امشب با پیراهن متفاوتی و همراه با استقلال مقابل الغرافه قطر قرار می‌گیرد.

زکی‌پور که در سال‌های 2017 تا 2020 چهار فصل حضور متوالی در رقابت‌های آسیایی برای استقلال داشته و سال گذشته هم مهره کلیدی سپاهان در لیگ قهرمانان بود، امشب دوباره برای تیم محبوبش در لیگ نخبگان به میدان می‌رود.

این مدافع چپ که پس از دو سال موفق در سپاهان به استقلال برگشته و در سه هفته ابتدایی فصل جدید یکی از نفرات اصلی آبی‌ها بود، امیدوار است امشب مقابل الغرافه بدرخشد و نمایش موثری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید